فرهنگی‌هنری 08:04 - 30 مرداد 1393
دبیر خانه دایمی چهارمین جشنواره بازیهای رایانه ای تهران اعلام کرد که زمان ارسال آثار به این رویداد فرهنگی تا15 شهریورماه 93 تمدیدشد.

به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران به نقل  از معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازیهای رایانه ای ، دبیر خانه دایمی چهارمین جشنواره بازیهای رایانه ای تهران اعلام کردکه به دلیل حجم آثار ارسالی به این جشنواره زمان ارسال آثار از یکم شهریور به 15شهریور افزایش یافته تا متقاضیان زمان کافی برای حضور در این رویداد فرهنگی را داشته باشند و زمان یادشده به هیچ وجه تمدید نخواهد شد. 



چهارمین جشنواره بازیهای رایانه ای تهران  به منظور ترویج مبانی فرهنگی و هویت اسلامی ایرانی ازطریق این صنعت با نگاه ویژه به کودکان و نوجوانان، شناخت و حمایت از استعدادهای موجود این صنعت در کشور با رویکرد بومی سازی و تقویت تولید ملی، ایجاد فضای رقابت علمی، فنی، فرهنگی و هنری میان جوانان فعال در عرصه بازی های رایانه ای ، مهرماه سالجاری برگزار می شود.



 ارتقاء و رشد کمی و کیفی تولیدات ، ایجاد زمینه برای رشد و شکوفایی خلاقیت های دانش جویان و دانش آموزان در صنعت سرگرمی و بازی ، نمایش توانمندی های متخصصان و هنرمندان ایرانی و ایجاد زمینه برای رشد و شکوفایی خلاقیت های جوانان ومعرفی بازیهای برجسته به عنوان الگوهایی برای صنعت بازیسازی از اهداف برگزاری این رویداد فرهنگی به شمار می رود. 



بر اساس اعلام دبیرخانه دائمی جشنواره بازیهای رایانه ای تهران ، آشنایی با دستاوردهای نوین بازی سازی در ایران،  تقدیر از توانمندی و خلاقیت هنرمندان ایرانی، نمایش و سنجش نوآوری های هنرجویان و دانش آموختگان بازی و سرگرمی و دعوت از هنرمندان و متخصصان دیگر عرصه ها برای تقویت و پیشرفت بازی سازی رویکردهای این جشنواره را تشکیل می دهد.



جشنواره چهارم بازیهای رایانه ای تهران در قالب بخش های "اصلی" ،"فرعی "و "انتخاب بازی سال" برگزار خواهد شد.



دبیرخانه دائمی این جشنواره از تمام بازی‌سازان، نویسندگان و طراحان بازی دعوت می کند تا در بزرگترین رویداد بازی سازی سال کشور شرکت کنند.



فراخوان و ضوابط و مقرارت این جشنواره روی و وب سایت بنیاد ملی بازیهای رایانه ای به آدرس   www.ircg.ir   و  صفحه چهارمین جشنواره بازیهای رایانه ای تهران  به آدرس festival.ircg.ir  قرار دارد.

 

انتهای پیام/ اس


4525940
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» افخمی گفت: به نظرم به آوینی ایدئولوژیک بودن نمی‌چسبد، نمی‌شود کسی ادعا کند فهم ایدئولوژیک دارد و در عین حال پدیدارشناس هم باشد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: از وزرای فرهنگ کشور‌های دوست و همسایه برای حضور در نمایشگاه کتاب امسال دعوت کرده‌ایم.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» آیین پایانی دهمین دوره هفته هنر انقلاب اسلامی و معرفی چهره سال ۱۴۰۲،برگزار شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تهران گفت: مرمت بخشی از حرم شاه عبدالعظیم را در دستور کار داریم و طی ۶ ماه آینده مرمت آن انجام می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» شورای صدور پروانه ساخت آثار سینمایی در جلسه اخیر با پنج فیلم‌نامه موافقت کرد که «زیبا صدایم کن» به کارگردانی سیدرسول صدرعاملی از جمله این آثار است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» شورای صدور پروانه ساخت آثار سینمایی در جلسه اخیر با پنج فیلم‌نامه موافقت کرد که «زیبا صدایم کن» به کارگردانی سیدرسول صدرعاملی از جمله این آثار است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» عکس صحنه پردازی شده وارثین، روایتی از مقاومت مردم فلسطین در ماه‌های اخیر را به داستان پیامبران خدا پیوند می‌زند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: کتابخانه عمومی «اقتصاد و فرهنگ» بر اساس تفاهماتی با سازمان برنامه و بودجه راه‌اندازی می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» قائم مقام سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تصویب شعار این دوره از نمایشگاه خبر داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل تلوبیون گفت: در حال تلاش برای توسعه زیرساخت هستیم تا با انجام این کار قابلیت دانلود نیز به اپلیکیشن بازگردد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است