استانی 13:04 - 03 اسفند 1395
دبیر هیئت عالی گزینش کشور گفت: وظیفه گزینشگران این است تمام دستورالعمل‌ها و قوانین گزینش را به‌طور کامل رعایت کنند

تأکید دبیر هیئت عالی گزینش کشور بر توجه جدی به ‌گزینش‌ها

به گزارش خبرنگار ایسنا، منطقه ایلام، «اسدالله وطنی» در شورای هم‌اندیشی هسته‌های گزینش استان ایلام، اظهار کرد: گزینش بسیار حساس و مهم بوده و نیروی انسانی باید طوری وارد سازمان یا دستگاه‌ها شوند که جمهوری اسلامی و نظام اسلامی را یاری کنند و هرآن چه در توان داشته باشند برای پیشرفت و توسعه این نظام به کار بگیرند.

وی با بیان اینکه وظیفه گزینشگران این است تمام دستورالعمل‌ها و قوانین گزینش را به‌طور کامل رعایت کنند، افزود: گزینشگران باید چند بار پرونده افراد را بازبینی کند و فقط با یک‌بار، نسبت به رد یا تائید صلاحیت فرد اقدام نکنند و همه ویژگی‌های فرد باید در نظر گرفته شود.

وطنی ادامه داد: توجه جدی به قانون در گزینش بسیار مهم و حائز اهمیت است و اگر نسبت به این مهم بی‌توجهی شود دچار مشکل جدی خواهیم شد.

دبیر هیئت عالی هسته گزینش کشور با تأکید بر اینکه رهبر انقلاب گزینش را به پل صراط تشبیه کردند و این حساسیت این حوزه را مشخص کرده است، تصریح کرد: اگر در این حوزه بی‌توجهی شود همه جوره دچار مشکل و چالش خواهیم شد.

وی با بیان اینکه گزینش جزء اصلی بدنه یک سازمان به ‌حساب می‌آید و مدیران باید به این مهم در سازمان مربوطه توجه جدی کنند، افزود: ورود افراد دارای صلاحیت به بدنه سازمان‌ها موجب پویای هرچه بیشتر دستگاه مربوطه و در نتیجه پویایی نظام اسلامی خواهد شد.

انتهای پیام


8838176
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است