اجتماعی 15:46 - 06 فروردین 1396
شیراز- جسد زنی که در فسا به همراه اعضای خانواده خود در آب گرفتار شده بود پیدا شد.

جسد فرد مفقود شده در فسا پیدا شد/ مرگ یک چوپان در قیروکارزین

مدیر کل بحران استانداری فارس دراین رابطه به خبرنگار مهر گفت: جسد این  خانم ١٩ ساله ٣٠ کیلومتر دورتر از محل حادثه در زاهد شهر پیدا شده است.

حسن فیاض پور با بیان اینکه علت حادثه سهل انگار محض پرداخت خانواده بوده است، افزود: پدر این خانواده به تابلوهای خطر و خطر سیلاب توجه نکرده و با خودرویی با هشت سرنشین وارد محل عبور سیلاب شده بود که خودرو واژگون شد و با سرعت عمل بسیار مناسب عوامل فرمانداری ، اعضای خانواده نجات یافتند اما این زن ١٩ ساله متاسفانه غرق شد.

وی گفت: همچنین یک چوپان در قیر هم که قصد عبور گله را از وسط رودخانه داشت در آب گرفتار و کشته شد.

مدیر کل بحران استانداری فارس ادامه داد: آمار کشته شدگان بارندگی ها فقط همین دو نفر بودند و غیر از این مورد دیگری گزارش نشده است.

فیاض پور ادامه داد: تمامی مسیرها باز است أما محور فیروزآباد دچار ریزش کوه شده و با وجودی که مسیر جایگزین انتخاب شده أما رانندگان بازهم اصرار بر تردد از این مسیر را دارند به همین خاطر عوامل راهداری به صورت مستمر مشغول بازگشایی مسیر هستند.


8950361
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس بنیاد شهید گفت: بیش از ۷۰ درصد از جامعه ایثارگری که به بنیاد مراجعه می‌کنند از طریق ارتباط و تعامل با کارکنان و مدیران مشکل آنان قابل حل است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس خواستار شناسایی و دستگیری هر چه سریعتر عوامل حمله مسلحانه به منازل جنگلبانان آمل شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به اعمال قانون در مورد تخلفات پیش آمده در یک بازی فوتبال گفت: توانمندی در رفع آسیب و حل مساله است نه پاک کردن صورت مساله.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از کشف ۵۰ کیلوگرم تریاک و دستگیری ۲ قاچاقچی طی یک عملیات در محور قم به تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از توسعه بیش از ۲۰۰۰ هکتاری کمربند سبز شهر تهران در سال جاری خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از توسعه ۲۰۰۰ هکتاری کمربند سبز شهر تهران در سال جاری خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون نظارت دیوان عالی کشور گفت: ۱۰۰ درصد ابلاغ‌های دیوان عالی کشور به صورت الکترونیکی است چرا که دادرسی در دیوان به صورت غیر حضوری و از قبل آماده شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری عاملان ربودن زن جوان در شادآباد، خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: رفتار و عملکرد پلیس باید به گونه‌ای باشد که فرصت تهدید را از دشمنان بگیرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری اراذل و اوباشی که اقدام به قدرت‌نمایی و اربده‌کشی در شرق تهران کرده بودند، خبر داد.  

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است