بین‌الملل 02:22 - 11 اسفند 1393
مسکو-ایرنا-رییس کمیسیون امور بین الملل دومای روسیه اعلام کرد: تحویل تسلیحات آمریکایی به اوکراین بار دیگر آتش جنگ و مناقشه را در شرق این کشور شعله ور خواهد کرد.

به گزارش ایرنا،'آلکسی پوشکوف' روز یکشنبه در شبکه اجتماعی توییتر نسبت به تحویل تسلیحات آمریکایی به کی یف به آمریکا هشدار داد و یادآورشد: توافق برای برقراری آتش بس در شرق اوکراین به زحمت به دست آمده است.



پوشکوف افزود: در حال حاضر مناطق دونتسک و لوهانسک گلوله باران نمی شود و این ثمره اصلی توافقنامه مینسک است.



در حال حاضر کنگره آمریکا لایحه قانونی کمک یک میلیارد دلاری تسلیحاتی را به اوکراین بررسی می کند.آندره پالوبی معاون پارلمان اوکراین برای این منظور و ارائه فهرست تسلیحات مورد نیاز اوکراین به واشنگتن سفر کرده است.



رییس کمیسیون امور بین الملل دومای روسیه به تازگی جان مک کین سناتور آمریکایی مبتکر لایحه این کمک تسلیحاتی را به جنگ افروزی در اوکراین و تلاش برای تشدید مناقشه در این کشور متهم کرد.



وی در شبکه اجتماعی توییتر با اشاره به اظهارات مک کین که گفته بود، قلبش به دلیل عدم کمک تسلیحاتی آمریکا به اوکراین به درد آمده است، به کنایه نوشت: آیا زمانی که آمریکا با بمب ناپالم مناطق مختلف ویتنام را بمباران و به لیبی حمله کرد، قلب مک کین به درد آمد؟



پوشکوف افزود: آیا زمانی که آمریکا با پهپادهای متجاوز خود غیرنظامیان را در پاکستان به خاک و خون می کشاند سناتور مک کین ناراحت می شود؟



مقام پارلمانی روس یادآورشد: قلب مک کین از این که آمریکا دمشق را بمباران نمی کند به درد آمده است.الان هم از این که آمریکا به اوکراین تسلیحات نمی دهد ناخشنود است. چه قلبی می تواند این درد را تحمل کند؟



آندره تتروک عضو کمیسیون امور امنیت ملی و دفاعی پارلمان اوکراین اخیرا در گفت و گو با یک خبرگزاری در اوکراین از ارسال تسلیحات آمریکایی به این کشور خبر داد و گفت: آمریکا در آینده نزدیک مقادیر بیشتری سلاح در اختیار اوکراین قرار خواهد داد.



اروپام*5*391 **1917

انتهای پیام /*


5953305
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» بنا به گزارش یک رسانه عبری، رژیم صهیونیستی قصد دارد با ایجاد منطقه حائل و کریدور مناطق شمالی نوار غزه را از دیگر بخش‌های این باریکه جدا سازد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سرگی ناریشکین در سفر به پیونگ یانگ با وزیر امنیت کره شمالی دیدار و در مورد مسائل امنیت منطقه ای گفتگو کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دفتر رسانه‌ای دولت غزه از جنایات جدید رژیم صهیونیستی در بیمارستان الشفا پرده برداشت.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» کمیسر حقوق بشر سازمان ملل، رژیم صهیونیستی را مقصر ایجاد بحران انسانی در غزه دانست و تصریح کرد که تحمیل قحطی در این باریکه جنایت جنگی محسوب می‌شود.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته ۶۸۰ سرباز اوکراینی را کشته و ۱۳۱ پهپاد آن را ساقط کرده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» آمیت هالیوی در یک گزارش به پارلمان رژیم صهیونیستی اعلام کرد از زمان آغاز جنگ پس از هفتم اکتبر، جنبش حماس ده دستاورد محقق کرده است، در حالی که این رژیم فقط یک دستاورد داشته است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» بزرگترین شرکت آب و فاضلاب انگلیس موسوم به «تمز واتر» در پی انصراف سهام‌دارانش برای تزریق ۵۰۰ میلیون پوند کمک اضطراری برای نجات این شرکت، با خطر ورشکستگی روبه‌روست.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزارت بهداشت فلسطین در غزه از افزایش آمار شهدای تجاوزات مستمر رژیم صهیونیستی به ۳۲ هزار و ۵۵۲ نفر از هفتم اکتبر تا کنون خبر داد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزارت بهداشت فلسطین در غزه از افزایش آمار شهدای تجاوزات مستمر رژیم صهیونیستی به ۳۲ هزار و ۵۵۲ نفر از هفتم اکتبر تا کنون خبر داد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یک مقام ارشد وزارت خارجه آمریکا گفت که اوکراین محدودیت زیادی درباره پوشش رسانه‌ای جنگ اعمال می‌کند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است