استانی 17:24 - 25 شهریور 1393
با حضور معاون وزیر،
قزوین-ایرنا- با حضور ˈمحمدرضا موالی زادهˈ معاون امور فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همایش منطقه ای مدیران امور فرهنگی و اجتماعی ادارات کل قزوین، گیلان، مازندران، البرز و تهران روز سه شنبه به میزبانی قزوین آغاز شد.

به گزارش ایرنا، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین در مراسم آغاز به کار این همایش گفت: امروز نگاه به مولفه های انسانی یک نیاز اساسی و ضروری در مدیریت تولید محسوب می شود.



'مسعود بابایی' با تاکید بر اینکه تکریم نیروی کار موجب بهبود تولید و بهره وری می شود، اظهار کرد: توجه مناسب به امور رفاهی کارگران و توسعه ارایه خدمات در این بخش از سوی پیمانکاران و واحدهای تولیدی یکی از سیاست های مهم وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به شمار می رود.



وی از نیروی انسانی به عنوان مهم ترین سرمایه واحدهای تولیدی یاد کرد و گفت: امیدواریم با توجه به این موضوع در محیط های کسب و کار و واحدهای تولیدی، بتوان به شکل شایسته از این سرمایه در راستای رشد و توسعه اقتصادی کشور بهره برد.



در این همایش مهم ترین موضوعات و مسایل مرتبط با امور فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تشریح و مورد بررسی قرار می گیرد.



توجه به مسایل رفاهی، آموزشی، درمانی و بهداشت کار و ورزشی کارگران از دیگر موضوعات مورد بحث در این همایش می باشد.



این همایش به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.



7392/ 614 / 1539

انتهای پیام /*


4741792
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است