اقتصادی 10:26 - 23 آذر 1397
معاون وزیر تعاون اعلام کرد
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با توجه به محدودیت منابع مالی و تسهیلات بانکی، هم اکنون طرح‌های فعال در اولویت دریافت تسهیلات قرار گرفته‌اند و سپس طرح‌های نیمه فعال و طرح‌های ایجادی در اولویت هستند.

به دلیل محدودیت تسهیلات اجرای طرح‌ها اولویت‌بندی شد

به گزارش ایسنا، عیسی منصوری در جمع صاحبان طرح‌های تولیدی شهرستان اهر با اشاره به استعدادها و قابلیت‌های صنایع دستی این منطقه گفت: با وجود اینکه آذربایجان شرقی یکی از قطب‌های مهم تولید فرش و صنایع دستی در کشور است، اما حضور کم‌رنگی در بازارهای جهانی دارد و باید با برندسازی مناسب و ارتقای کمی و کیفی تولیدات، حضور در بازارهای جهانی و حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی را را تقویت کنیم.

وی افزود: در شرایط فعلی راه‌اندازی طرح‌های بزرگ در مناطق کمتر توسعه یافته به جهت نبود زیرساخت‌های لازم میسر نبوده و باید تلاش کنیم طرح‌های زودبازده متداول در هر منطقه‌ای از جمله حوزه خدمات، گردشگری، صنایع دستی و کارهای سنتی و محصولات کشاورزی و فرآورده های لبنی و دامی توسعه دهیم.

منصوری با تأکید بر اینکه با اعطای تسهیلات بانکی اشتغال محقق نمی‌شود، گفت: باید ابتدا زمینه‌های اشتغال را با خود اتکایی و کارهای ابتکاری که نیاز به کمترین سرمایه دارد خودمان فراهم کنیم و در صورت موفقیت برای توسعه آن از تسهیلات بهره‌مند شویم.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی یادآور شد: شهرستان‌ها برنامه‌ای متناسب با نیازها و قابلیت‌های منطقه را به عنوان برنامه توسعه‌ای اشتغال تعریف کنند و با آسیب شناسی موانع و مشکلات این موارد را با مشارکت مردم و مسئولان احصاء کنند و قطعا وزارت تعاون آماده همراهی با کارآفرینان در توسعه و تقویت این موارد با سازو کارهای حیطه وظایف این وزارتخانه است.

انتهای پیام


9999443
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» در یک ماهه ابتدایی امسال ۲ میلیارد و ۷۷۲ میلیون دلار ارز برای واردات کالا‌های اساسی، دارو، کالا‌های تجاری، بازرگانی و واردات در مقابل صادرات تامین شده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن گفت: با اجرای طرح واگذاری اراضی مسکونی در کشور ۶۰۰ هزار قطعه زمین در روستاهای کشور تملک شده است‌.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزیر جهاد گفت: ایران با بیش از ۱۸ هزار نمونه غنی‌ترین بانک ژن ذخایر ژنتیگی گندم در دنیا را در اختیار دارد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ارتقای کسب و کار‌های بین‌المللی سازمان توسعه تجارت از برگزاری دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا در روزهای آینده و همچنین سفر یک هیات ایرانی به آفریقا برای بررسی ظرفیت‌های معدنی این قاره خبر داد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست سازمان خصوصی سازی از تایید صلاحیت متقاضیان خرید سهام شرکت‌های پرسپولیس و استقلال خبر داد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ارتقای کسب و کار‌های بین‌المللی سازمان توسعه تجارت از برگزاری دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا در روزهای آینده و همچنین سفر یک هیات ایرانی به آفریقا برای بررسی ظرفیت‌های معدنی این قاره خبر داد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی گفت: سن اکثر معادن در ایران زیاد شده و ممکن است از یک معدن ۳۰ سال استخراج انجام شده باشد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل صنایع پوشاک و منسوجات وزارت صمت گفت: در سال ۱۴۰۲ رشد سرمایه گذاری بیش از ۳۰ درصدی را در صنعت نساجی و پوشاک شاهد بودیم.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودرو‌های فرسوده گفت: برای اولین بار شماره‌گذاری وسایل نقلیه طبق قانون ساماندهی خودرو منوط به پرداخت عوارض شده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس بازار سرمایه گفت: تابلوی معاملات امروز، دوباره امید‌ها برای رشد خوب و جبران عقب ماندگی از بازار‌های موازی را برای اهالی بازار زنده کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است