ورزشی 19:04 - 30 فروردین 1393
کیومرث هاشمی در اردوی ووشوکاران:
رئیس کمیته ملی المپیک با تاکید بر اینکه یکی از امیدهای کاروان ایران برای کسب مدال آوری در بازیهای آسیایی رشته ووشو است خطاب به ورزشکاران این رشته گفت: تمام نگاهتان برای کسب مدال طلا در این بازیها باشد.

نگاهتان در بازیهای آسیایی به مدال طلا باشد/ تیرماه جوایزتان را می گیرید

به گزارش خبرنگار مهر، کیومرث هاشمی عصر امروز با حضور در جمع اردونشینان تیم ملی ووشو و با تاکید بر اینکه امسال کمیته ملی المپیک رویداد بزرگی به نام بازیهای آسیایی در پیش دارد، اظهار داشت: تلاش می کنیم با همت خود فدراسیون‌ها که تا به امروز نشست‌هایی با آنها داشته ایم کاروانی موفق به این بازیها داشته باشیم.

وی با اشاره به مدال آوری ووشو در رویدادهایی مانند بازیهای آسیایی ادامه داد: طی چند سال گذشته شاهد موفقیت ورزشکاران ووشو در میادین مختلف بودیم که این حاصل زحمات کادر فنی و فدراسیون است اینکه به لحاظ سخت افزاری این آکادمی را ایجاد کرده است و از بعد فنی هم تلاش زیادی انجام شده است.

هاشمی با تاکید بر اینکه ووشو جز امیدهای ایران برای مدال آوری در بازیهای آسیایی است، گفت: طی نشست با مسئولان فدراسیون ووشو حتی این امید برای ما ایجاد شد که روی مدال طلای شما حساب کنیم امروز آمده ام تا وضعیت تمرینات شما را از نزدیک شاهد باشم.

رئیس کمیته ملی المپیک در ادامه صحبتهای خود با بیان اینکه خواهشی از شما دارم، تصریح کرد: همان طور که تا به امروز خود باوری را در خود پرورش داده اید آن را ادامه دهید چون می‌دانم می توانید مدالهای بیشتری را بگیرید و حتی صاحب مدال طلا شوید از شما می‌خواهم که تمام نگاهتان به مدال طلا باشد اگرچه غیر از این مدال هم کسب کنید از ارزشتان کم نمی شود.

وی تاکید کرد: وظیفه کمیته ملی المپیک حمایت از رشته های مدال آور از جمله رشته ووشو است. امیدوارم به تمام نتایج از پیش تعیین شده دست یابید.

رئیس کمیته ملی المپیک همچنین با اشاره به اینکه از زمانی که ووشو به فدراسیون تبدیل شد خیلی جدی پیگیر برنامه های خود بود گفت: آن زمان فقط دو سه استان در این رشته فعالیت داشتند اما الان 14 استان در تیم ملی نماینده دارد که این نشان از توسعه ووشو دارد و توسعه هم یعنی پیشرفت.

به گزارش خبرنگار مهر در بخشی از بازدید کیومرث هاشمی از اردوی تیم ملی ووشو، فرشاد عربی یکی از اردونشینان این تیم نسبت به دریافت نکردن جوایز ووشو کاران طی دو سال گذشته انتقاد کرد.

هاشمی در پاسخ به این انتقاد گفت: طبق وعده وزیر ورزش و جوانان تیرماه طی برنامه ای این جوایز پرداخت می شود. بنابر این دغدغه ای بابت آن نداشته باشید.


3522487
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه استقلال که به دلیل دادن ضمانت به سانتاکلارای پرتغال پنجره نقل‌وانتقالاتی خود را بسته می‌بیند، خطری از این بابت احساس نمی‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته فوق سنگین وزنه‌برداری ایران گفت: مطمئن هستم اگر با آمادگی کامل و روحیه خوب راهی المپیک شوم، اتفاق‌های خوبی را رقم خواهم زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مریم طوسی دونده کشورمان در جریان برگزاری مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی در ماده ۲۰۰ متر نایب قهرمان شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» میرزایی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران که به دلیل مصدومیت از ابتدای فصل بازی‌های را از دست داده بود بعد از بهبود هم نمی‌تواند برای استقلال بازی کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» داور مشهور مسابقه قویترین مردان ایران از پیشنهاد رشوه در دوران برگزاری این مسابقات خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دو بوکسور کشورمان با غلبه بر حریفان خود به فینال تورنمنت جاده ابریشم راه یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کشیده شدن پای برخی از مربیان سازنده به چرخه انتخابی تیم ملی دعوای زرگری است که شاید برخی در سال المپیک به بهانه‌ای مختلف آن را راه‌اندازی کردند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ذوب آهن اصفهان یکی از برترین باشگاه‌های ورزش و فوتبال کشور در سال ۱۴۰۲ درگیر حاشیه‌های عجیبی شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است