استانی 08:40 - 30 مرداد 1393
با هزینه 1058 میلیارد تومان
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: 541 پروژه عمرانی، تولیدی و صنعتی مازندران با هزینه یک هزار و 58 میلیارد تومانی در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

541 پروژه مازندران در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، علیرضا یونسی‌رستمی شامگاه چهارشنبه در جمع مدیران و مسئولان این شهرستان اظهار داشت: آمل در حوزه فرهنگ از بی‌نظیرترین شهرهای کشور است و اندیشمندان و فرهیختگان زیادی همانند آیت‌الله علامه ذوالفنون حسن‌زاده آملی و آیت‌الله جوادی آملی در آن زیست داشته و در عرصه سیاست نیز برادران لاریجانی دو راس از قوای قضائیه و مقننه را در اختیار گرفته‌اند.

وی بیان داشت: این شهرستان پیشانی مازندران در ورود گردشگران به شمال کشور است با این وجود لازم است در بحث زیباسازی به ورودی‌های شهرستان توجه ویژه‌ای شود.

این مسئول با اعلام اینکه اماکن متبرکه زیادی نیز در این شهرستان وجود دارد که می‌تواند در طی روزهای سال گردشگران و عاشقان خاندان اهل بیت را به سوی خود بکشاند، گفت: باید به این اماکن متبرکه نیز توجه خاصی شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اعلام اینکه بالاترین درآمد کشور طی 100 سال اخیر در دوران هشت سال دولت گذشته ایجاد شده است، متذکر شد: بالاترین مشکلات کشور نیز در عرصه‌های بین‌المللی، داخلی و روابط با دیگر کشورها در این دوران ایجاد شده است.

یونسی‌رستمی با تاکید اینکه شهرستان آمل رو به سوی اوج و شکوفایی سیر دارد، ادامه داد: هیچ مملکتی به رشد و شکوفایی نمی‌رسد جز با همدلی، همبستگی، همراهی، باهم بودن مردم و مسئولان، استفاده از همه ظرفیت‌ها البته مسئولان نیز باید خود را نوکران مردم بدانند.

وی اضافه کرد: اگر روح بلند همبستگی و اتحاد بر دل‌ها و جان‌ها حاکم شود می‌توان پیشرفت و اقتدار را امید داشت.

این مسئول با گرامیداشت هفته دولت در مورد پروژه‌های استان مازندران تصریح کرد: 541 پروژه عمرانی، تولیدی و صنعتی مازندران با هزینه یک هزار و 58 میلیارد تومانی در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

* ساخت‌و سازهای بی‌رویه قله دماوند را رو به نابودی می‌برد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در مورد ساخت‌و سازهای بی‌رویه پای قله دماوند که بام ایران را رو به نابودی می‌برد، اذعان داشت: این قله بزرگ کشور مورد ساخت‌وساز بی‌رویه معدن‌خواران قرار گرفته و باید از این مظهر مقاومت و اقتدار ملی کشورمان به خوبی حفاظت و حراست شود.

وی افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران ساخت‌وساز بالای 2 هزار و 200 متر را در این قله ممنوع کرده بود که هم‌اکنون با اعلام جدید این ارتفاع به یک هزار و 700 متر از سطح دریا رسیده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به اینکه معدن‌داران فعال در دماوند برای حفظ و حراست از این بام ایران معادن خود را تعطیل کنند، گفت: این افراد خسارت‌دیده برای دریافت خسارت می‌توانند به استانداری مازندران مراجعه کرده و یا برای جابجایی معادن اقدام کنند.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره فیلم بین‌المللی یاس که در دو شهرستان نور و آمل در مازندران با حضور فیلم‌های برتر داخلی و خارجی برگزار می‌شود، افزود: در این جشنواره بزرگ سینماگران برجسته کشور حضور دارند که می‌تواند دستاوردهای بسیار خوبی برای استان داشته باشد.

این مسئول با اشاره به رتبه‌های برتر مازندران در بخش‌های مختلف یادآور شد: مازندران در بسیاری از حوزه‌ها نظیر تولید برنج، مرکبات، جوجه یک‌روزه، گل و گیاه زینتی، کلزا، ماهی گرمابی و کیوی رتبه نخست در بین استان‌های کشور را از آن خود کرده است.

وی متذکر شد: در حوزه کاربران اینترنت نیز رتبه نخست کشور را از آن خود کردیم هرچند امسال در بین استان‌های کشور دانش‌آموزان مازندرانی توانستند رتبه‌های بسیار خوبی را در کنکور سراسری از آن خود کنند.

معاون استاندار مازندران با اعلام اینکه مازندران سرشار از مواهب طبیعی و زیبایی‌های خدادادی است، بیان داشت: در بخش گردشگران خارجی نیز اقدامات متعددی انجام دادیم و هم‌اکنون روزانه یک پرواز خارجی از مازندران به بحرین داریم و سرمایه‌گذاران زیادی از کشورهای آسیای میانه و دیگر کشورها تمایل به سرمایه‌گذاری در مازندران را دارند.


4526093
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است