وبگردی 03:49 - 02 مرداد 1393
مهم‌ترین اخبار رسانه‌های مجازی کشور
درخشنده: جامعه هنری پرچمدار روز قدس باشد، «شوالیـه‌های» تجاوز جنسی در BBC، مدیریت واحد «جاسوسی سیستماتیک» در بهائیت و نگاه کاریکاتوریست‌های دنیا به تحولات غزه از مهم‌ترین اخبار رسانه‌های مجازی و مکتوب کشور است.

درخشنده: جامعه هنری پرچمدار روز قدس باشد/ «شوالیـه‌های» تجاوز جنسی در BBC/ تصاویر؛ نگاه کاریکاتوریست‌های دنیا به تحولات غزه

گروه مجازی خبرگزاری فارس به منظور سهولت در ارائه مهم‌ترین اخبار سایت‌ها و روزنامه‌های روز کشور به مخاطبان خود، مهم‌ترین اخبار این رسانه‌ها را به صورت روزانه در یک بسته خبری آماده و منتشر می‌کند.

در ادامه مهم‌ترین اخبار سایت‌ها و روزنامه‌های کشور در روز چهارشنبه 01/05/1393 می‌آید.

* «شوالیـه‌های» تجاوز جنسی در BBC

سریال رسوایی‌های جنسی دست‌اندرکاران بی‌بی‌سی همچنان در حال پخش است و هر روز ابعاد جدیدتری از اقدامات غیرانسانی کارکنان «شبکه سلطنتی انگلیس» افشا می‌شود.

ادامه گزارش را اینجا بخوانید.

* چرا دلواپسانِ حقوق بانوان «غیرت دینی» را برنمی‌تابند؟

سایت مشرق نوشت: تأکید شهردار تهران بر غیرت دینی به مذاق برخی‌ افراد خوش نیامد و آن‌ها بدون در نظر گرفتن منافع زنان و یا مبانی دینی این تصمیم، به تمسخر موضوع «غیرت دینی» پرداختند.

ادامه مطلب را اینجا بخوانید.

* درخشنده: جامعه هنری پرچمدار روز قدس باشد

 پوران درخشنده کارگردان و فیلمساز کشور در گفت وگو با سایت طنین یاس ضمن محکوم کردن جنایات بی شرمانه و خونخوار رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم و بی دفاع غزه اظهار داشت: اسرائیل به قدری ضعیف و حقیر است که زورآزمایی برای کودکان و زنان بی دفاع غزه  می کند.

ادامه مطلب را اینجا بخوانید.

* مدیریت واحد «جاسوسی سیستماتیک» در بهائیت

موسسه راهبردی دیده‌بان در مطلبی نوشت: مقایسه طرز عمل محفلِ روحانیِ بهائیت، با چگونگی اداره لژهای فراماسونری، نمونه روشنی است که هدایت مجموعه‌های متعدد جاسوسی، با عناوین مختلف ولی با مدیریت واحد را به خوبی نشان خواهد داد.

ادامه مطلب را اینجا بخوانید.

* فعال انگلیسی مستقر در غزه: هیچ‌کس از تک‌تیراندازهای اسرائیلی در امان نیست/ اسرائیل برای کشتن زنان و کودکان به توجیه نیازی ندارد

سایت مشرق مصاحبه‌ای را با رینا آندولی فعال انگلیسی حامی فلسطین ترتیب داده و از وضعیت غزه و به خصوص بیمارستان الوفا جویا شده است.

ادامه مطلب را اینجا بخوانید.

* عضو شورای فرهنگی اجتماعی زنان: دستگاه‌های متولی برای فرهنگ سازی افزایش جمعیت همکاری نمی‌کنند

فرشته روح افزا عضو شورای فرهنگی اجتماعی زنان به سایت ایران اسلامی می گوید : شورای عالی انقلاب فرهنگی در راستای فرهنگ سازی افزایش جمعیت اقدام به چاپ کتاب، بروشور و بولتن کرده است و با دستگاه‌های مختلف صحبت شده است اما دستگاه‌هایی که متولی این کار هستند همکاری نمی‌کنند.

ادامه مصاحبه را اینجا بخوانید.

* بمب‌های مرگبار صهیونیست‌ها+عکس

پایگاه خبری شبکه العالم نوشت: رژیم صهیونیستی در حمله به مناطق مسکونی غزه از انواع بمب‌های مرگبار استفاده می‌کند که برخی از آنها حاوی میخ است.

ادامه مطلب را اینجا بخوانید.

* سوز و گدازهای یک پدر شهید

سایت شهدای ایران در مطلبی نوشت: روزی که به بهانه خرید نان، از روستا خارج شد و به شوق شهادت و به امید یاری وطن و هموطنانش راهی جبهه شد، اصلا تصور نمی‌کرد ۳۰ سال بعد از شهادتش، پدر سالخورده، زمین‌گیر و بیمارش، آرزوی زنده شدن و بازگشت او را داشته باشد.

ادامه مطلب را اینجا بخوانید.

* تصاویر/ نگاه کاریکاتوریست‌های دنیا به تحولات غزه

مجله مهر با انتشار کاریکاتورهایی نوشت: کشتار مردم در غزه در کنار سکوت مجامع ببین‌المللی از جمله سازمان ملل متحد کارتونیست‌ها را وادار کرده تا با طنزی تلخ موضوعاتی از این دست را مطرح کنند.

کاریکاتورها را اینجا مشاهده کنید.

* تصاویر جدید از مراحل طرح توسعه حرم امام حسین(ع)

پایگاه اطلاع رسانی حج نوشت: این روزها حرم مطهر اباعبدالله الحسین(ع) و حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) شاهد طرح‌های توسعه‌ای بسیاری است.

تصاویر را اینجا مشاهده کنید.

* ادعای جدید آژانس/ نقدی بر واردات گندم/ پشت پرده هجوم تیم‌های لیگ برتری به ترکیه

بسته‌ خبری «چند خبر آن طرف‌تر» روز چهارشنبه را اینجا بخوانید.

مطالب فوق مربوط به سایر رسانه ها می باشد و خبرگزاری فارس صرفا آن ها را باز نشر کرده است


4312523
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار وبگردی

وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» دبیر بین‌الملل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل با بیان اینکه عملیات وعده صادق به معنای عبور ایران از قدرت بازدارندگی به قدرت تهاجمی نیست، گفت: این عملیات بازتعریف آستانه تحمل جمهوری اسلامی نسبت به اقدامات رژیم صهیونیستی در رابطه با...
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» برخی بر این باورند که سر راه هم قرار گرفتن افراد برای ازدواج اتفاقی نیست و سرنوشت و قسمت برخی افراد را سر راه هم قرار می‌دهد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» مهمان خانه پدر موشکی ایران، حاج «حسن طهرانی مقدم» می شویم و قرار است همسر این قهرمان از فراز و فرودهای زندگیش بگوید که شنیدن و خواندنش هزار حرف و درس زندگی دارد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» وقتی ما به عنوان والدین به قول خود عمل می‌کنیم، این کار به فرزندانمان کمک می‌کند احساس امنیت کنند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» کسانی که از انسانیت دور می‌شوند باید آماده مواجه با آثار اعمال خود باشند. با این حال خداوند برای جهنمیان و انسان‌های گناهکار تخفیفاتی نیز در نظر گرفته است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» تیتراژ سریال «آژانس دوستی» به عنوان یکی از بهترین و خلاقانه‌ترین تیتراژ‌های مرتبط با سریال‌های دهه هفتاد سیما محسوب می‌شود.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» با نزدیک شدن به روز‌های کنکور بازار صفحات و کانال‌هایی در فضای مجازی گرم شده که مدعی فروش یا پیش فروش سوالات کنکور هستند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» یافتن فرد مناسب برای ازدواج به مهمترین دغدغه جوانان برای تشکیل خانواده تبدیل شده است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» کپک‌ها برای سلامت بدن انسان بسیار مضر هستند بنابراین باید آن‌ها را با روشی اصولی و صحیح با ماده‌ای مناسب از بین ببرید.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» تبعیض نژادی در مجازات اعدام در آمریکا از زمان صدور حکم تا اجرای آن در اتاق‌های اعدام سیاه‌پوستان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است