ورزشی 18:18 - 11 اسفند 1395
در صورت صدور آی‌ تی سی
سرپرست باشگاه نفت تهران از رفع مشکل ثبت قرارداد سجاد شهباززاده خبر داد و تاکید کرد این بازیکن با صدور آی تی سی مشکلی برای همراهی نفت تهران در مقابل پرسپولیس ندارد.

شهبازاده می‌تواند در دیدار مقابل پرسپولیس به میدان برود

به گزارش خبرگزاری فارس، حسین شهریاری در گفت‌وگو با وب‌سایت رسمی نفت تهران ضمن تایید این خبر افزود: فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ قانونی را وضع کردند که تیم‌های بدهکار باید برای ثبت قراردادها 10 درصد بدهی‌های خود را با توجه به مبلغ قرارداد بازیکنان جدید پرداخت نمایند. بر همین اساس ما برای ثبت قرارداد شهباززاده با مشکل روبه‌رو شده بودیم، البته این بازیکن ارزشمند و توانا که با نظر آقای دایی جذب شد، نسبت به قرارداد داخلی که با ما بسته بود پایبند بود و طی این مدت همکاری‌های لازم را داشت.



شهریاری در ادامه گفت: ما نیز پیگیری‌هایی انجام دادیم و طبق قانون با پرداخت بدهی مجوز ثبت قرارداد سجاد شهباززاده صادر شد و اقدامات لازم در سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال انجام شده و برای دریافت آی تی سی سجاد شهباززاده نیز اقدامات لازم از سوی واحد بین‌الملل باشگاه در حال انجام است.



سرپرست نفت تهران همچنین افزود: بنابراین سجاد شهباززاده مشکلی برای همراهی نفت در بازی‌های آتی نخواهد داشت و با صلاحدید آقای دایی و کادر فنی می تواند بازی کند. البته تنها مانع موحود برای قطعی شدن حضور آقای شهباززاده در نفت صدور آی تی سی است که ان شاالله این اقدامات هم طی 24 ساعت آتی انجام خواهد شد.



وی همچنین گفت: تلاش کرده‌ایم در نقل و انتقالات بازیکنانی را جذب کنیم. در این میان آقای دایی، آقای خلیلی، همکارانم در باشگاه همکاری‌های خوبی داشتند. از مالک باشگاه هم ممنون و سپاسگزارم. ما شهاب عادلی دروازه‌بان تیم ملی جوانان و وحید نجفی بازیکن سابق سپاهان را به عنوان دو بازیکن جوان و با آتیه را به خدمت گرفتیم. همچنین آندرانیک تیموریان کاپیتان ارزشمند و با اخلاق تیم ملی نیز به نفت پیوست و آقای شهباززاده نیز یکی از خریدهایی بود که با نظر آقای دایی جذب شدند و مشکل حضور ایشان نیز در نفت امروز مرتفع شد. 



شهریاری در پایان گفت: امیدواریم تیم نفت در ادامه فصل بتواند با درایت آقای دایی و تلاش بازیکنان بتواند نتایج خوبی کسب کند و ان‌شاالله مشکلاتی که از نظر مالی با توجه به بلاتکلیفی‌های موجود به وجود آمده نیز مرتفع شود.


8875907
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم های رم، آتالانتا و لورکوزن به جمع 4 تیم برتر لیگ اروپا راه یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های فیورنتینا و استون ویلا موفق شدند به جمع ۴ تیم برتر مسابقات لیگ کنفرانس اروپا راه یابند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: مربی‌ای نیستم که باخت را گردن کسی بیندازم و خودم شکست برابر پرسپولیس را به گردن می‌گیرم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین وضعیت مصدومیتش توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نتیجه ۳ بر هیچ یک نتیجه عالی در فوتبال حساب می‌شود و از عملکرد بازیکنانم واقعا رضایت دارم.  
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» حیدر سلیمانی کارشناس داوری درباره قضاوت داور مسابقه پرسپولیس و صنعت نفت آبادان توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال پرسپولیس تهران با شکست سه بر صفر میزبان خود موقتا صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازی تیم‌های گل گهر سیرجان و استقلال خوزستان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال با تساوی ۲ - ۲ به پایان رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازی پیکان و هوادار در هفت بیست و چهارم لیگ برتر با تساوی ۲ -۲ به پایان رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کمیته انضباطی فدراسیون رای خود را درباره شکایت باشگاه ذوب آهن از پرسپولیس اعلام کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است