استانی 22:35 - 04 اسفند 1395
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر عنوان کرد:
ملایر - فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از شناسایی و دستگیری عامل دسترسی غیرمجاز به اطلاعات کاربران و رایانه‌ها در این شهرستان خبر داد.

دستگیری عامل دسترسی غیرمجاز به اطلاعات رایانه‌ها در ملایر

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی همدان، شعبان ترک‌نیا عنوان کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فرد یا افرادی در شهرستان ملایر با دسترسی غیر مجاز به سامانه‌های رایانه‌ای، به اطلاعات کاربران نفوذ می‌کنند، شناسایی و دستگیری آنها در دستور کار پلیس فتای این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا در ادامه تحقیقات خود با بهره گیری از به‌روزترین روش های پی‌جویی جرایم در حوزه فضای مجازی، در نهایت فرد مورد نظر را شناسایی کرده و با هماهنگی مقام قضایی نامبرده را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر اظهار داشت: متهم در بازجویی اولیه ضمن مقاومت در بازگویی حقیقت، پس از رویارویی با مستندات موجود در پرونده، به بزه انتسابی اعتراف کرد که به همراه مستندات پرونده به مراجع قضایی اعزام شد.

وی اظهار داشت: فعال بودن فایر وال سیستم‌های رایانه‌ای و عدم کلیک کردن روی لینک‌ها و پنجره‌های ناشناس می‌تواند از هر گونه سوء استفاده احتمالی توسط این افراد جلوگیری کند.


8845771
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است