استانی 21:30 - 06 مرداد 1393
ساری/
معاون فرهنگی اداره کل اوقاف مازندران با اشاره به برپایی 300 محفل ترتیل خوانی قرآن کریم در ایام ماه مبارک رمضان گفت: در مجموع بیش از 25 هزار نفر در محافل ترتیل‌خوانی قرآن کریم مازندران حضور داشتند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، آیین تجلیل از نخبگان قرآنی استان مازندران و مراسم اختتامیه محفل ترتیل خوانی قرآن کریم امامزاده عباس (ع) ساری صبح امروز در این آستانه برگزار شد.

این آیین با حضور آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان مازندران، ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران و حجت‌الاسلام علیزاده مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران با حضور پرشور مردم و اعضای شورای اسلامی شهرستان ساری و فعالان قرآنی استان مازندران برگزار شد.

همچنین در این همایش از صاحب نجفی خبرنگار خبرگزاری فارس به عنوان فعال قرآنی استان مازندران و پوشش خبری گسترده اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران تقدیر شد.

حجت‌الاسلام مسعود قربانی در حاشیه برگزاری آیین تجلیل از نخبگان قرآنی استان مازندران که در آستانه امامزاده عباس(ع) ساری برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس با بیان اینکه تجلیل از خادمان و فعالان قرآنی یکی از وظایف سازمان اوقاف است، گفت: تجلیل از نخبگان قرآنی مازندران یکی از برنامه‌های طرح ضیافت الهی در ماه مبارک رمضان امسال به شمار می‌رود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران با بیان اینکه ارزش و مقام فعالان قرآنی بالاتر از یک هدیه است، گفت: فعالان قرآنی بیشترین هدیه خود را از طرف خداوند دریافت می‌کنند.

قربانی از حضور پرشور جوانان و نوجوانان در محافل قرآنی مازندران خبر داد و اظهار داشت: حضور فعالان و پیشکسوتان قرآنی در محفل ترتیل خوانی قرآن کریم آستانه امامزاده عباس(ع) ساری چشمگیر بود.

وی با اشاره به اینکه 300 محفل ترتیل خوانی قرآن کریم در ایام ماه مبارک رمضان در امامزادگان و بقاع متبرکه استان مازندران برپا شد، افزود: در مجموع بیش از 25 هزار نفر در محافل ترتیل‌خوانی قرآن کریم مازندران حضور داشتند.

قربانی با بیان اینکه حمایت سازمان اوقاف از نخبگان قرآنی یک حرکت ارزشمند است، گفت: حضور مسئولان ارشد استان در محافل قرآنی نشان از اهمیت و جایگاه بالای قرآن در استان مازندران دارد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران از تجلیل 110 فعال قرآنی مازندران در مراسم اختتامیه ترتیل خوانی قرآن کریم امامزاده عباس(ع) ساری خبر داد و گفت: همچنین در این مراسم از برگزار کنندگان محفل ترتیل خوانی قرآن کریم آستانه امامزاده عباس(ع) ساری تجلیل شد.ش


4350538
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است