سیاسی 19:06 - 01 بهمن 1395
مجمع نمایندگان تهران در بیانیه‌ای:
مجمع نمایندگان تهران درپی حادثه ساختمان پلاسکوی تهران در بیانیه‌ای تصریح کرد:‌ از همه دستگاه‌ها انتظار می‌رود با تمام توان بر روی این حادثه متمرکز شوند و سپس در فرصت مناسب علل و ابعاد آن مورد بررسی دقیق قرار گیرد.

همه دستگاه‌ها علل و ابعاد حادثه ساختمان پلاسکو را بررسی کنند

به گزارش حوزه پارلمانی خبرگزاری فارس،‌ مجمع نمایندگان تهران درپی حادثه آتش‌سوزی ساختمان پلاسکوی تهران بیانیه‌ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

مَنْ یَخْرُجْ مِنْ بَیْتِهِ مُهاجِراً إِلَی اللَّهِ وَ رَسُولِهِ ثُمَّ یُدْرِکْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلَی اللَّه

بار دیگر ملت شریف ایران داغدار از دست رفتن و شهادت عزیزان و دلاور مردانی شد که ایثار گرانه جان خود را در راه نجات دادن همنوعان خویش از دست دادند.

مجمع نمایندگان تهران با ادای احترام به این عزیزان و طلب مغفرت ازدرگاه خداوند متعال، برای بازماندگان و خانواده های داغدارشان، صبر واجرجزیل مسئلت نموده واز تلاش وافر ومجاهدانه عوامل وزارت کشور، استانداری، شهرداری، آتش نشانی، نیروی انتظامی، اورژانس، هلال احمر، اعضای ستاد مدیریت بحران کشور، ستادمدیریت بحران تهران، مراکز درمانی، رسانه ها و سایر نیروهای مستقر در محل حادثه که با فعالیت شبانه روزی خود در حال خدمت رسانی هستند تشکر و قدردانی می‌نماید.

اعضای مجمع نمایندگان تهران از اغازین ساعات بروز حادثه باحضور در محل اتش سوزی و شرکت در جلسات ستاد مدیریت بحران تهران، در کنار نهادهای ذیربط بوده و بر امدادرسانی سریع و فوری با بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها و توان دستگاهها تاکید نموده‌اند.

لازم است به استحضار ملت بزرگوار برسانیم مجمع نمایندگان تهران با دقت و حساسیت لازم نسبت به ریشه یابی و علل وقوع حادثه و انجام وظایف نظارتی خود و پیگیری از دستگاههای ذیربط اقدام خواهد نمود و ازهیچ گونه تلاشی دریغ نخواهد کرد. بر این باوریم که با هماهنگی و تعامل دستگاههای مختلف و تحت نظارت و مدیریت یکپارچه می توان از بروز حوادث مشابه و در نتیجه هدر رفتن سرمایه‌های ملی پیشگیری بعمل آورد. از همه دستگاه‌ها انتظار می‌رود با تمام توان بر روی این حادثه متمرکز شوند و سپس در فرصت مناسب علل و ابعاد آن مورد بررسی دقیق قرار گیرد.

مجمع نمایندگان تهران، ری شمیرانات، اسلامشهر و پردیس


8689418
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» ۴ اردیبهشت سال ۵۹ بود که کماندو‌های آمریکایی آموزش دیده که پیش از این در مصر تمرین کرده بودند با استفاده از چند فروند بالگرد و هواپیما از خلیج فارس پرواز کرده و وارد خاک ایران شدند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» اسکای نیوز نوشته است: «ناتو در حال مغلوب شدن برابر روسیه، ایران، چین و کره شمالی است.»
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام آزادی‌خواه گفت: برای حج تمتع قرار نیست نماینده‌ای از مجلس اعزام شود کمااینکه سال قبل هم نماینده‌ای اعزام نشد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر اعتراضات ضد اسرائیلی در دانشگاه‌های آمریکا و واکنش وزیر خارجه به تصمیم اروپا برای تحریم ایران پرداخته‌اند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سنگدوینی گفت: با تعاملات و دیپلماسی می‌توان مشکل کرسنت و شکایت گازی ترکمنستان از ایران را حل کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی دولت گفت: شکاف عمیق بین دولتمردان صهیونیست‌زده و افکار عمومی در غرب، دیگر قابل انکار نیست.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور مرز بیش از ۹۰۰ کیلومتری ایران و پاکستان را فرصتی ارزشمند برای توسعه، رفاه و رونق مناطق مرزی دانست و با تاکید بر اینکه تجارت غیر رسمی بین دو‌کشور باید به تجارت رسمی تبدیل شود، تحقق این هدف را نیازمند همکاری صمیمانه همه فعالان اقتص...
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور مرز بیش از ۹۰۰ کیلومتری ایران و پاکستان را فرصتی ارزشمند برای توسعه، رفاه و رونق مناطق مرزی دانست و بر رسمی شدن هرگونه تجارت غیررسمی بین دو‌کشور تاکید کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران در دیدار با قاسم الاعرجی همتای عراقی بر پیشبرد توافقنامه امنیتی دو جانبه تاکید کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» علی‌اکبر محرابیان گفت: فردا با سفر رئیس‌جمهور به سریلانکا طرح چندمنظوره سد و نیروگاهی که توسط مهندسان ایرانی اجرا شده افتتاح می‌شود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است