علمی فناوری 12:50 - 04 خرداد 1398
شماره ۸۲۰ روزنامه دانشگاه صنعتی شریف منتشر شد.

شماره ۸۲۰ روزنامه شریف منتشر شد

به گزارش «باشگاه دانشجویان» ایسنا، «لک لک مکانیکی» عنوان سرمقاله شماره جدید این نشریه است که به قلم محمدحسین افشاری‌پور نوشته شده است.

«میان‌ترم روحانی / نظر مخاطبان روزنامه شریف درباره حسن روحانی چیست؟»، «برنامه‌ای برای سنجش اثربخشی اجتماعی / گفت وگو با دکتر آراستی، رئیس مرکز برنامه ریزی راهبری و توسعه منابع»، «یادگیری پشت تریبون / شریف برای اولین بار به صورت جدی به مسابقات مناظره کشوری پیوست»، «جایی برای متأهل‌ها نیست / گزارشی از وضعیت خوابگاه متأهلین دانشگاه»، «لااقل آزاده باشید!»، «درکیفیت حرف اول را می‌زنیم / گفت وگو با دکتر هرمزی‌نژاد پیرامون فدراسیون سرآمدان علمی»، «نجس یا بی‌حیا، یکی را انتخاب کن / گفت وگو با حاج آقا سیدجوادی درباره نگاه جامعه و اسلام به عادت ماهانه بانوان»، «تنفس در بهترین هوا با کمترین اعتماد به نفس» و «ذکر شیخنا و سردبیرنا محمدصالح انصاری» عناوین دیگر مطالب منتشر شده در شماره ۸۲۰ روزنامه شریف هستند.

انتهای پیام


10135924
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار علمی فناوری

علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت گفت: وزارت بهداشت برنامه جامعی را برای ارتقای سواد سلامت افراد تهیه کرده است.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» تیموری سنگانی گفت: به محض بروز مشکلات گفتار، زبان و بلع در هر سنی، مراجعه سریع به مراکز درمانی و توانبخشی می‌تواند در درمان موثر باشد. 
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس اداره دارو سنتی، اداره کل فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو مراکز مجاز به ارائه خدمات زالودرمانی را تشریح کرد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» در حالی که به‌خوبی ثابت شده که فشار خون بالا و دیابت از عوامل خطر حمله قلبی هستند، کارشناسان می‌گویند علائم مشخصی وجود دارد که در روز‌ها و هفته‌های قبل از حمله قلبی رخ می‌دهد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» نتایج یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که افزودن برچسب میزان کالری غذا‌ها در منوی رستوران‌ها، می‌تواند جان میلیون‌ها نفر را نجات دهد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر فاش‌شده منتسب به پیکسل ۹ پرو، از تخت‌شدن لبه‌های این گوشی حکایت دارند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» تراشه جدید مدیاتک از نظر گرافیکی بیشتر از ۵۰ درصد از نسل قبلی سریع‌تر است و CPU آن نیز ۱۰ درصد سرعت بیشتری دارد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر بهداشت گفت: به زودی با اجرای پویش ملی غربالگری بیماران سرطانی، افراد مشکوک به این بیماری، رایگان تحت مراقبت‌های درمانی قرار می‌گیرند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» شیائومی آپدیت HyperOS را برای گوشی‌های میان‌رده سری ردمی نوت ۱۳ 5G منتشر کرد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» زاکربرگ از توسعه دستگاه پوشیدنی مانند تراشه مغزی نورالینک توسط متا خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است