ورزشی 22:02 - 06 بهمن 1398

خوش قدم: عباسعلی یک گام به المپیک نزدیک شد

سمانه خوش قدم با بیان مطلب فوق به خبرنگار اعزامی مهر به پاریس گفت: خدا را شکر در مسابقات سخت و دشوار لیگ جهانی و در حالی که همه مدعیان حضور در المپیک شرکت داشتند، ما در وزن ۶۸+ کیلوگرم موفق به کسب یک نشان طلای با ارزش شدیم.

وی در مورد مبارزات عباسعلی گفت: حمیده برای این مسابقات انگیزه بسیار زیادی داشت. این کاراته کای کشورمان روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارد و به دوران اوج آمادگی بدنی و فنی رسیده مبارزات خوبی به نمایش می‌گذارد. این چهارمین باری بود که عباسعلی در رقابتهای پاریس شرکت می‌کرد و تا کنون به فینال و مدال طلا نرسیده بود که با ارائه مبارزات سطح بالا بخصوص در دیدار فینال رقبای خود را با قدرت تمام شکست داد و طلا گرفت.

مربی تیم ملی بانوان ادامه داد: در مورد نتایج سه کاراته کای دیگر تیم بانوان گفت: در مجموع از عملکرد کاراته کاها راضی بودم. مسابقات سنگینی برگزار شد و اعضای تیم ما به لحاظ فنی عملکرد خوبی داشتند. هر چهار عضو تیم بانوان با غیرت جنگیدند و هوشمندانه مبارزه کردند. در مقابل تیم‌های دیگری که شرایط بهتر و امکانات خیلی بیشتری دارند. فیزیوتراپ با تمام تجهیزات و… عملکرد خوبی داشتیم. البته شاید یکی از دلایلی که اجازه نداد به مدال بیشتری برسیم. اعتماد به نفس زیاد بود که ان شالله با حضور روانشناس بتوانیم از این مسئله نیز عبور کنیم.

خوش قدم در پایان گفت: بعد از بازگشت به تهران چند روزی استراحت کرده و دوباره تمرینات آماده سازی را برای حضور در لیگ جهانی امارات آغاز می‌کنیم. باید نیروی خود را برای مدال و امتیازات بیشتر در مسابقات آتی متمرکز کنیم.


10363849
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» یوونتوس در دیداری خارج از خانه با نتیجه ۲-۲ مقابل کالیاری متوقف شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه تراکتور از توافق با یک سرمربی خارجی مطرح که سابقه سرمربیگری در تیم ملی اروپایی را دارد، خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره مسائل مختلف این تیم و تنش بین سرخابی ها توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سیاه‌چاله‌ای با جرم ۳۳ برابر خورشید، بزرگ‌ترین سیاه‌چاله‌ی ستاره‌ای دیده‌شده تاکنون است و فاصله‌ی بسیار کمی با زمین دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرخپوشان پایتخت امروز در دیداری تدارکاتی با یک گل از سد پیکان گذشتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت در بخش بانوان با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع استقلال گفت: باید از تیم حمایت شود و به هم کمک کنیم؛ شش بازی سخت تا پایان لیگ باقی مانده است و باید از تیم استقلال حمایت کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست تیم فوتبال استقلال هر گونه اختلاف با سرمربی آبی‌پوشان را تکذیب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع - هافبک تیم استقلال مدعی است که داور باید خطای مدافعان شمس آذر روی او را پنالتی می‌گرفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع تیم فوتبال استقلال بابت پیروزی این تیم مقابل شمس آذر و بازگشت دوباره آبی‌پوشان به صدر جدول ابراز خوشحالی کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است