وبگردی 22:07 - 08 خرداد 1394
مجرم سابقه‌داری که یک روز بعد از آزادی‌اش از زندان پسر جوانی را با خودرو جنسیس زیر گرفته بود، به قتل اعتراف کرد.

قتل با خودروی جنسیس اجاره‌ای بعد آزادی از زندان
به گزارش باشگاه شبانه (باشگاه خبرنگاران) ، شامگاه سیزدهم فروردین‌ماه امسال، کارکنان بیمارستانی در شرق تهران مأموران پلیس را در جریان مرگ مشکوک پسر جوانی قرار دادند.



مأموران در بیمارستان با جسد بی‌جان پسر جوانی به نام رضا روبه‌رو شدند که در تصادف با یک خودروی جنسیس فوت شده بود. از سوی دیگر مشخص شد رضا در تصادف عمدی فوت شده و خودرو بعد از حادثه از محل گریخته است. بنابراین پرونده با موضوع قتل عمد تشکیل و قاضی بستان‌زاده، بازپرس ویژه قتل در محل حاضر شد.



 نخستین تحقیقات نشان داد سرنشینان خودروی جنسیس که سه مرد و یک زن جوان بوده‌اند قبل از تصادف با مقتول و دوستانش نزاع خونینی را رقم زده‌اند که در ادامه مقتول را با خودرو زیر گرفته و از محل گریخته‌اند. پس از این مأموران پلیس هویت سرنشینان خودرو را به نام‌های کیانوش، سروش، جمشید و بهاره شناسایی کردند.



بررسی‌های بیشتر نشان داد راننده خودروی جنسیس، کیانوش از مجرمان سابقه‌داری بوده که به تاز‌گی از زندان آزاد شده است. مأموران بعد از تحقیق، کیانوش، بهاره و سروش را به همراه پسر جوان دیگری بازداشت کردند. در نخستین تحقیقات بهاره و کیانوش مدعی شدند روز حادثه جمشید درگیری را آغاز کرده و خودش راننده خودروی جنسیس بوده است.



بهاره گفت: چند سالی است با کیانوش رابطه دارم. روز حادثه کیانوش تازه از زندان آزاد شده بود به همین خاطر به دیدنش رفتم. من و کیانوش داخل خودروی جنسیس نشسته بودیم و سروش و جمشید که از دوستان کیانوش بودند به دیدن کیانوش آمدند. پس از این تلفن جمشید زنگ خورد و جمشید گفت که به طرف خیابان سراج برویم و با یکی از دوستانش قرار دارد. وقتی به خیابان سراج رسیدیم کیانوش خودرو را نگه داشت و همگی پیاده شدیم. در این لحظه مقتول به همراه دو نفر دیگر به طرف جمشید آمدند و با او احوالپرسی کردند. هنوز لحظاتی نگذشته بود که با هم درگیر شدند. پس از این جمشید پشت فرمان نشست و ما همه سوار شدیم و فرار کردیم اما چهارراه بعدی مقتول با دوستانش که قمه به دست داشتند جلوی ما را گرفتند. آنها با قمه به خودرو حمله کردند که جمشید با خودرو مقتول را زیر گرفت و فرار کردیم.



کیانوش هم در بازجویی‌ها حرف‌های بهاره را تأیید کرد و مدعی شد جمشید راننده بوده است. در حالی که متهمان با تناقض گویی قصد فریب پلیس را داشتند کارآگاهان کیانوش را مورد بازجویی تخصصی قرار دادند و او به قتل مرد جوان اعتراف کرد.



متهم گفت: روز حادثه من تازه از زندان آزاد شده بودم، خودروی جنسیس یکی از دوستانم را به امانت گرفته بودم.



ما همگی داخل خودرو نشسته بودیم که فهمیدم جمشید با مقتول قرار ملاقات گذاشت. وقتی به محل قرار رسیدیم مقتول و دوستانش به ما حمله کردند و من پشت فرمان نشستم و از محل فرار کردیم اما کمی جلوتر آنها دوباره با قمه به ما حمله کردند که من از ترس خودرو را به مقتول زدم و از محل گریختیم. از آنجا که این درگیری به خاطر جمشید رخ داده بود و جمشید هم فراری بود، ما قتل را به گردن جمشید انداختیم اما در بازجویی فنی دستم رو شد. تحقیقات از متهمان به دستور قاضی بستان زاده ادامه دارد.



انتهای پیام/


6466643
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار وبگردی

وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» زباله‌های تهران حکم طلا را دارند؛ طلایی که خیلی‌ها را مانند قارون ثروتمند کرده است؛ کاسبانی که آنقدر ولع پول بیشتر دارند که برای همین مخازن زباله بدبو روی هم تفنگ می‌کشند و هم را می‌کُشند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» زباله‌های تهران حکم طلا را دارند؛ طلایی که خیلی‌ها را مانند قارون ثروتمند کرده است؛ کاسبانی که آنقدر ولع پول بیشتر دارند که برای همین مخازن زباله بدبو روی هم تفنگ می‌کشند و هم را می‌کُشند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» روش‌های هوشمندانه‌ای که رسانه‌ها از گذشته تاکنون برای تحت تاثیر قرار دادن باور‌های مخاطب به کار گرفته‌اند، با بروز رسانه‌های جدیدتر و تاثیرگذارتری مانند توئیتر، فیسبوک و. شکل نوینی به خود گرفته است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» حامیان غربی رژیم صهیونیستی به بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این رژیم‌ نسبت به خباثت‌هایی که در سر دارد، هشدار دادند. آن‌طور که در گزارش رسانه‌های غربی آمده جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا در گفت‌وگوها و تماس‌های تلفنی از نتانیاهو خواسته پاسخی به ...
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» همراهی یا عدم همراهی آمریکا با اسرائیل به مسئله سیاست خارجی این کشور و ائتلاف غربی‌ها متشکل از کشور‌های اروپایی تبدیل شده است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» گروهی از دانشمندان به رهبری زیست‌شناس، کورتنی کلارک هاچتل، تاردیگراد‌ها را با پرتو‌های گاما منفجر کردند و به مشاهده واکنش آنها نشستند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» چه بسیار انسان‌هایی که در اثر شنیدن قرآن به اسلام جذب شدند، خدا قرآن را این‌قدر با برکت خلق کرده که حتی صدای خواندنش هم برای کفار جاذبه دارد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» یک کارشناس بورس گفت: بیشتر شرکت‌های سرمایه‌گذار در بورس در حوزه تولید فعال هستند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» هنوز شخصیت بسیاری از فرماندهان دوران دفاع مقدس مثل مهدی باکری ناشناخته مانده است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» وابستگی امنیتی به سایر دولت‌ها هرچند ممکن است در کوتاه‌مدت ایجاد بازدارندگی کند اما در بلندمدت تأمین‌کننده امنیت دولت‌ها نیست.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است