استانی 00:10 - 02 شهریور 1393
فارس گزارش می‌دهد
تغییر مدیرکل ورزش و جوانان مازندران این روزها مهم‌ترین اخبار حوزه ورزش استان است و اینکه این تغییر صورت می‌گیرد یا خیر باید همچنان منتظر بود و دید.

تغییر مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از شایعه تا واقعیت

به گزارش فارس از شهرستان ساری، پس از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید شایعه شده که مدیرکل ورزش و جوانان مازندران تغییر می‌کند اما پس از گذشته یک سال و اندی هنوز احمد سعادتمند در راس مدیریت ورزش و جوانان مازندران فعالیت دارد.

مدیر روابط عمومی و ورزش و جوانان مازندران درباره تغییر احتمالی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: تاکنون درباره تغییر مدیرکل ورزش و جوانان استان هیچ ابلاغی به دستگاه ورزش نشده است.

مجتبی رضایی با اشاره به اینکه مدیرکل با قدرت تا زمان ابلاغ با قدرت به کارش ادامه می‌دهد،تصریح کرد: سعادتمند تا زمانی که به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان در این سمت فعالیت دارد، تمام تلاش خود را برای موفقیت ورزش مازندران انجام می‌دهد.

مدیر روابط عمومی ورزش و جوانان مازندران ابراز داشت: با توجه به خبرهای مبنی بر تغییر مدیرکل ورزش و جوانان مازندران سعادتمند هیچ توجه‌ای به شایعات ندارند.

رضایی افزود: همه از مشکلات ورزش مالی استان خبر داریم ولی با توجه به همه این مشکلات کسب رتبه دوم ورزش مازندران در ارزیابی کشوری آن هم در بین استان‌های درجه یک کاری ارزشمند که تلاش‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز در این زمینه بی‌تاثیر نبوده است.

در دو هفته اخیر اخباری مبنی بر تغییر مدیرکل ورزش و جوانان در استان به گوش می‌رسد و براساس این اخبار قرار است در حکمی از سوی محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان، حبیب حسین‌زادگان به عنوان مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان مازندران منصوب شود.

به گزارش فارس، احمد سعادتمند در آذرماه سال 91 با حکم محمد عباسی وزیر وقت ورزش و جوانان سکان ورزش مازندران را در دست گرفت در حال حاضر بیش از 20 ماه است که در ورزش مازندران کارنامه مدیریتی دارد.

با توجه به اینکه این روزها شایعه حضور حسین‌زادگان به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در استان به ویژه در شهر ساری به صورت جدی‌تر از گذشته مطرح شده، اما احمد سعادتمند در آستانه مسابقات آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی همچنان با برگزاری جلسات مختلف ستادی در پی نتایج درخشان از سوی ورزشکاران مازندرانی در این رقابت‌ها‌ست.

حبیب حسین‌زادگان سابقه مدیریتی اداره کل حراست استانداری مازندران و ریاست هیئت تنیس استان را در کارنامه خود دارد.


4546158
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست معاونت طرح‌های اشتغالزایی اشتغال محور بنیاد برکت گفت: ۵ طرح اشتغالزایی خرد از جمله نانوایی تمام اتوماتیک، کارواش و قالیشویی، نیروگاه خورشیدی متمرکز و.. با ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۵۸ نفر در شهرستان کاشان به بهره برداری رسید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه شنبه ۲۸ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است