استانی 23:23 - 08 اسفند 1395
معاون دانشجویی دانشگاه تهران:
بوشهر - معاون دانشجویی دانشگاه تهران و دبیر منطقه یک دانشگاه‌های کشور گفت: کارکرد شوراهای صنفی دانشجویی تمرین مدیریتی، دموکراسی و استفاده از نظر دانشجویان در اداره دانشگاه‌ها است.

کارکرد شوراهای صنفی دانشجویی تمرین دموکراسی است

به گزارش خبرنگار مهر، حسن به‌نژاد عصر یکشنبه در سومین نشست دبیران منتخب شورای صنفی – رفاهی دانشگاه فرهنگیان در بوشهر در کمیسیون تبیین آئین نامه شورای صنفی اظهار داشت: دانشگاه فرهنگیان به‌خوبی توانسته با توجه به وسعت منطقه‌ای، دانشجو و پردیس‌هایی که دارد این شوراها را در واحدهای خود شکل دهد.

وی تصریح کرد: به طور یقین با توجه به اینکه این آئین نامه برای نخستین بارابلاغ و در حال اجرا است یک سری نکات نامشخصی دارد که تشکیل این نشست‌ها برای رفع ابهام‌های موجود مفید است.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران اظهار کرد: در این کمیسیون دانشجویان به صورت منطقی بحث و سوال‌های خود را ارائه دادند و پاسخ گرفتند.

وی تاکید کرد: به نظر می‌رسد در آینده بتوان از ظرفیت شورای صنفی دانشگاه‌ها برای اظهار نظر در دیدگاه‌های مدیریتی نیز بهره برد که این می‌تواند در اجرای بهتر قوانین و مقررات کمک کند.

وی در خصوص این همایش گفت: اگر به همه محورهای سومین همایش دبیران منتخب شورای صنفی- رفاهی دانشگاه فرهنگیان که قانونگرایی، اخلاق مداری، مسئولیت پذیری و مشارکت جویی است عمل شود می‌توان به بهترین نحو دانشگاه را مدیریت کرد.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران با بیان اینکه در تمام استان‌های کشور شورای صنفی راه‌اندازی شده است گفت: شورای صنفی به‌عنوان بازوی نظارتی است که باید تقویت شود.

دبیر منطقه یک دانشگاه‌های کشور یادآور شد: در شوراهای صنفی بحث‌های مختلف صنفی، رفاهی و ورزشی پیگیری می‌شود.

به‌نژاد اظهار کرد: با تشکیل شورای نظارت در سطح موسسه و وزارت علوم شوراهای صنفی از بن بست خارج می شوند.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران از ویژگی‌های آئین نامه جدید شورای صنفی را اجرای آن با مشارکت دانشجویان عنوان کرد.

گفتنی است در ادامه این همایش دو روزه کارگاه فرصت‌ها و تهدیدهای فضای مجازی پلیس فتا نیز برگزار و در خصوص فضای مجازی و کارکرد آن بحث شد.


8861361
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست معاونت طرح‌های اشتغالزایی اشتغال محور بنیاد برکت گفت: ۵ طرح اشتغالزایی خرد از جمله نانوایی تمام اتوماتیک، کارواش و قالیشویی، نیروگاه خورشیدی متمرکز و.. با ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۵۸ نفر در شهرستان کاشان به بهره برداری رسید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه شنبه ۲۸ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است