سیاسی 13:46 - 01 بهمن 1399
یک عضو هیات رییسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

به گزارش ایسنا، این تذکرات کتبی که در جلسه علنی امروز مجلس توسط احمد امیرآبادای فراهانی قرائت شد به شرح زیر است:

زندیان به وزیر صنعت: نظارت بر تخلفات بانک صنعت و معدن در عدم اجرای قرارداد با شرکت اسب آهنین آریا پس از ۱۲ سال، به وزیر بهداشت: لزوم تسریع در تبدیل وضعیت استخدامی کارکنان قرارداد کار معین و پرسنل تیم سرآمد پزشک خانواده، به وزیر آموزش و پرورش: لزوم تسریع در رفع مشکلات برنامه شاد.

مولوی به وزیر ارتباطات: توسعه شبکه مخابراتی در آبادان، به وزیر کشاورزی: رسیدگی به نحوه واگذاری اراضی ملی توسط اداره منابع طبیعی در شهرستان آبادان.

درخشان و مالکی به وزیر راه: ایجاد زیرساخت های مناسب و ایمن سازی جاده ها و ایجاد امکانات مطلوب و با کیفیت در مناطق مرزی برای رونق تولید اشتغال در این مناطق.

مقتدایی به وزیر کشاورزی: ضرورت اجرای قانون معافیت پرداخت حق بیمه سهم کارفرما برای کشاورزان و کارفرمایان کارگاه های کشاورزی،به وزیر ورزش: لزوم پرداخت ۲ میلیون یورو دریافتی از اموال بازنشستگان به صورت یورو یا نرخ روز ارز،به رییس جمهور: لزوم پرداخت ۲ میلیون یورویی بازنشستگان توسط وزارت ورزش به صورت یورو یا نرخ روز ارز، به وزیر کشاورزی و وزیر صنعت: جلوگیری از ایجاد فضای رانتی، امضای طلایی و ویژه خواری در مجموعه تحت مدیریت، به وزیر کشاورزی: نظارت دقیق بر عملکرد شرکت پشتیبانی امور دام، به وزیر ارتباطات، وزیراقتصاد و وزیرصنعت: تسریع در اتصال سامانه انبارها به سامانه جامع تجارت برای جلوگیری از تخلفات، به وزیر نفت و وزیر ارتباطات: ضرورت افزایش سهمیه نفت سفید عشایر اصفهان.

فاطمه رحمانی به وزیر آموزش و پرورش: لزوم کنترل و نظارت بر محتوای پیام رسان شاد.

آصفری به رییس جمهور: توجه به مشکل آلودگی هوای اراک و جلوگیری از مصرف مازوت در نیروگاه های شازند و اراک، به وزیر نیرو: تسریع در رفع مشکل آب شهر اراک و روستاهای شمال شهرستان.

آصفری به همراه ۴۰ نفر از نمایندگان به وزیر بهداشت: توجه به حقوق نیروهای خدماتی روزمزد، پیمانی و قراردادی بیمارستان های کشور در ایام کرونا.

ابراهیم رضایی به همراه ۳ نفر نمایندگان به وزیر نیرو: لزوم اصلاح قیمت بالای آب بهای زمین های زراعی و تخیلات استان بوشهر و تثبیت قیمت سال گذشته.

نظری به وزیر کار:رسیدگی به امکانات درمانی بیمه شدگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی در شهرستان خمین.

ورناصری به همراه تعدادی از نمایندگان به وزیر بهداشت:رسیدگی به مشکلات جمعیت هلال احمر در مناطق محروم حوزه انتخابیه.

بشیری به وزیر نفت و وزیر نیرو:جلوگیری از مصرف سوخت مازوت در نیروگاه ها به منظور کاهش آلودگی هوا.

حاجی به همراه ۴۲ نفر از نمایندگان به وزیر فرهنگ: لزوم تروریست خواندن ارتش آمریکا توسط رسانه ها براساس قانون ضرورت اجرای اقدامات متقابل در برابر اعلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان سازمان تروریستی.

انتهای پیام


10912805
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دیوان محاسبات در ابلاغیه‌هایی خطاب به دستگاه‌های ذی‌ربط بر لزوم تامین به موقع منابع نیرو‌های مسلح تاکید کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ساعت صفر بامداد ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ساعت ۸ صبح ۲۰ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ناوگروه‌های این نیرو در آب‌های بین المللی حضور دارند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه ایران به رژیم صهیونیستی درباره هرگونه اقدام نظامی علیه این کشور هشدار داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه ایران به رژیم صهیونیستی درباره هرگونه اقدام نظامی علیه این کشور هشدار داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» بابایی کارنامی گفت: اگر تعطیلی دوم کشور شنبه بود حتما مراودات اقتصادی و بین‌المللی بیشتر می‌شد و در رشد و بهره‌وری اتفاقات بهتری می‌افتاد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر حمله ادعایی رژیم صهیونیستی به اصفهان با استفاده از ریز پرنده‌ها پرداختند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» عملیات وعده صادق دستاورد‌ها و ابعاد مختلفی دارد که رژیم صهیونیستی را به نابودی نزدیک‌تر کرده است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سفیر جمهوری اسلامی ایران در فرانسه توضیحاتی را درباره حادثه امنیتی امروز در محل کنسولگری کشورمان در پاریس ارائه داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» بروجردی گفت: ‌نکته مهم این است که الگو انتخاب شده در عملیات وعده صادق الگوی ابر قدرتی بود. ما اعلام کردیم که در بالاترین سطح می‌زنیم و همین کار را هم کردیم.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است