استانی 17:16 - 02 مهر 1396
عضو شورای اسلامی شهر:
عضو شورای اسلامی شهر شیراز به آنچه تقسیم ارث توسط برخی افراد در خصوص مسئولیت های مدیریتی در شهرداری این کلانشهر عنوان می شد، انتقاد و تاکید کرد که هنوز بدن میت گرم است و عده ای از وابستگان سببی و نسبی به دنبال تقسیم ارث هستند.

برخی به دنبال تقسیم ارث در شهرداری شیراز هستند!

به گزارش ایسنا، سیروس پاکفطرت در نطق قبل از دستور جلسه علنی 2 مهر ماه شورای اسلامی شیراز گفت: عده‌ای متاسفانه به نظر میرسد که درصدد تقسیم ارث هستند و در این ایام شاهد ارائه لیست های مدیریتی عریض و طویل و انتشار آنها در شبکه های مجازی هستیم.

او خواستار برخورد با چنین مسائلی شد و در ادامه گفت: در پاسخ به برخی منتقدان به اصطلاح دلسوز شهر عرض می کنم که اداره شهرداری می تواند به مدت سه ماه با سرپرست انجام شود و اکنون هم با توجه به درایت و مدیریت سرپرست کنونی شهرداری جای هیچ نگرانی در این خصوص نیست.

عضو شورای اسلامی شیراز در عین حال خواستار پیگیری لازم از سوی هیئت رئیسه شورا برای تسریع در ارائه پاسخ وزارت کشور در خصوص معرفی شهردار منتخب شد.

پاکفطرت از مدیران و کارکنان شهرداری شیراز درخواست کرد که بدون توجه به شایعات غیرواقعی در خصوص تغییرات در سطوح مدیریتی و میانی، به خدمت خود در شهرداری ادامه دهند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز نیز خواستار تعیین تکلیف شهردار شیراز شد.

به گزارش ایسنا، ابراهیم صبوری عصر یکشنبه در دهمین جلسه علنی شورای اسلامی شیراز گفت: یک ماه از زمان انتخاب و معرفی آقای معافیان به عنوان شهردار منتخب شورای پنجم می گذرد اما هنوز هیچ پاسخی از سوی وزارت کشور داده نشده است.

وی با بیان اینکه وزارت کشور باید ظرف مدت 10 روز نظر خود را در مورد شهردار معرفی شده از سوی شورا اعلام می کرد، گفت: از وزیر کشور تقاضا دارم که هر چه زودتر وضعیت شهرداری و مدیریت مجموعه شهرداری این کلانشهر را تعیین تکلیف کند.

صبوری با قدردانی از سرپرست شهرداری شیراز، تصریح کرد: به حمدالله با توجه به مدیریت خوب آقای اسدی و همراهی تمام پرسنل شهرداری هیچ خللی در امر خدمت رسانی این مجموعه تاثیرگذار ایجاد نشده است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: اگرچه سرپرست شهرداری شهر را به خوبی مدیریت کرده اما ادامه این شرایط و تعیین تکلیف نشدن شهرداری به نفع نیست.

صبوری خاطرنشان کرد: رسانه ها شورای پنجم و شهرداری را حمایت کنند تا خدمت رسانی دچار اخلال نشود، توسعه شیراز جز با اتحاد و همکاری مردم و مطبوعات متخصصان و اداره ها دستگاه ها امکانپذیر نیست.

او خاطرنشان کرد: لیست های جعلی در مورد تعیین مدیران و مسئولان سطوح مختلف شهرداری را تکذیب و تاکید می کنم که هیچ یک از اعضای شورا نه به این موضوع ورود کرده و نه قصد ورود را دارد.

نایب رئیس شورای شیراز گفت: شورا شهرداری را انتخاب کرده که به توانائی هایش اعتقاد دارد و حق انتخاب مدیران بر عهده شهردار خواهد بود. اطمینان می دهیم به مدیران شهرداری که تمام این شایعات پیرامون تعیین لیستی از تغییر در سطوح مدیریتی شهرداری کذب است.

انتهای پیام


9435535
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است