استانی 15:53 - 30 بهمن 1398

اهتمام ویژه هیأت اجرایی و نظارت اسلامشهر در اجرای مُر قانون باشد

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود مرسلپور بعد از ظهر چهارشنبه د ر همایش آموزش جامع مجریان ستادی و اجرایی انتخابات پانزدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در اسلامشهر برگزار شد اظهار داشت: تمام اهتمام هیأت اجرایی و نظارت اسلامشهر در اجرای مر قانون است که در روز انتخابات باید اجرا شود.

وی با تاکید بر اینکه همه ما باید در اجرای قانون انتخابات اهتمام جدی داشته باشیم گفت: بازرسین انتخابات و به ویژه نماینده فرماندار به عنوان بازوان برای نماینده فرماندار محسوب می‌شوند و برای روز انتخابات اعضای اجرای انتخابات حق دخالت در امور و وظایف ناظرین هیأت نظارت را ندارند همانطور که هیأت نظارت نیز حق دخالت در امور هیأت اجرایی را نخواهند داشت لذا باید تفکیک لازم از حیث اجرایی و نظارتی را از شیوه درست بتوانیم انجام دهیم.

فرماندار اسلامشهر افزود: نکته مهم بعدی خصوصاً نمایندگان فرماندار باید به شروع رسمی انتخابات که رأس ساعت ۸ آغاز می‌شود توجه کنند و باید کار را با ناظرین شروع انتخابات انجام بدهند و اعضای اجرایی انتخابات در صورت برخورد با مشکل که می‌تواند اجرای انتخابات را کند و یا متوقف کند باید مراتب را به اعضای صندوق و نماینده فرماندار سریعاً گزارش کنند و یا مستقیماً به رئیس ستاد اجرایی انتخابات شهرستان گزارش دهند.

مرسلپور عنوان داشت: ما در آزمون بزرگی قرار داریم و توصیه‌های امام و فرمایشات مقام معظم رهبری بر مبنای شرکت و حضور فعال و اجرای مر قانون توسط مجریان است و تکلیفی که ما بر عهده داریم در ۲ بخش تعریق می‌شود که اول اجرای قانون و سپس استفاده از شیوه‌هایی است که مردم برای حضور پای صندوق‌ها ترغیب شوند.


10401953
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است