فرهنگی‌هنری 14:56 - 03 فروردین 1396
جشنواره «ترایبکا» شماری از سخنرانان خود را برای بخش کارگردانان، داستان‌سرایان و برگزارکنندگان کلاس‌های تخصصی (مستر کلاس) معرفی کرد.

سخنرانان «ترایبکا» معرفی شدند/ از اسکارلت جوهانسون تا تام هنکس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسکرین دیلی، جشنواره فیلم ترایبکا که از ۱۹ تا ۳۰ آوریل در نیویورک برگزار می‌شود، مجموعه‌ای از برنامه‌های امسال خود را معرفی کرد.

از جمله این برنامه‌ها در بخش کارگردانان شامل نشست رو در رو بین جان فاورو و اسکارلت جوهانسون خواهد بود که درباره فیلم‌های بلند این کارگردان از «مرد آهنی» تا «کتاب جنگل» صحبت می‌شود.

آلخاندرو گونزالس ایناریتو یکی از سه کارگردانی که موفق شده تا دو سال پیاپی جایزه اسکار را دریافت کند و تنها فردی که این موفقیت را در ۶۵ سال اخیر کسب کرده است درباره کارهای سینمایی خودش صحبت می‌کند و داستین هافمن نیز برای مصاحبه‌ای با نوآ بامباک کارگردان مستقل آمریکایی و سازنده‌ فیلمی‌ چون «ماهی مرکب و نهنگ» روی سن می‌رود.

در بخش داستان‌سرایان بروس اسپرینگستن ترانه‌سرا و آوازه‌خوان موسیقی راک و از چهره‌های منتقد واشنگتن در گفتگو با دوست قدیمی‌اش تام هنکس روی سن می‌رود و گفتگویی با نلسون جرج نیز ترتیب داده شده است.

نشستی با کوبی برایانت بسکتبالیست مشهور و گلن کین انیماتور سرشناس و لنا دانهام و نیز جنی کانر کارگردان و بارابار استرایسند در گفتکو با رابرت رودریگز نیز پیش بینی شده است.

کاترین بیگلو کارگردان برنده اسکار نیز در مصاحبه با عمران اسماعیل که با همکاری وی مستند «نگهبانان» ساخته شده، شرکت می‌کند.

در بخش «ترایبکا سخن می‌گوید» نیز مستر کلاس‌های فیلمسازی توسط الن کوراس و مستر کلاس تهیه و طراحی لباس با حضور کریستی زی برگزار می‌شود. در این بخش شرکت‌کنندگان می‌توانند وارد گفتگو شوند و با ابراز عقاید خودشان در این برنامه تعاملی شرکت کنند.

پیش از این اعلام شده بود ترایبکا بزرگداشت چند فیلم بزرگ تاریخ سینما را در دستور کار دارد که چهل و پنجمین سال ساخته شدن «پدرخوانده» با حضور عوامل سازنده آن از جمله آنهاست.

این فستیوال افتتاحیه خود را با نمایش مستند «کلایو دیویس: موسیقی متن زندگی‌های ما» در سالن رادیو سیتی شروع می‌کند.


8945713
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه «بازار هنری ایران» از امسال برگزار می‌شود، گفت: دولت در حوزه فرهنگ و هنر خود را حامی بخش خصوصی و مردمی می‌داند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» در این گزارش لیستی از بهترین فیلم‌های انیمیشنی ۲۰۲۳ گردآوری شده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» حضرت علی علیه‌السلام در حدیثی به منتظران امام زمان (عج) فرموده‌اند که در انتظار فرج باشید و از رحمت خداوند متعال نا‌امید نشوید.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» برنامه تلویزیونی «به افق فلسطین» پنجشنبه شب با موضوع جنگ رسانه‌ای در هنگامه نبرد غزه، روی آنتن رفت.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» کلینت ایستوود فیلمبرداری «هیئت منصفه شماره ۲» را به پایان رساند که گفته شده آخرین فیلم او در مقام کارگردان است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مجموعه نمایشی «هیس، هیچی نیس!» با نگاهی طنز به رویداد‌های تاریخی جهان به عنوان نخستین محصول مرکز نوجوان سوره، اول اردیبهشت روانه آنتن شبکه دو می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یک نماینده مجلس گفت: سفرای ایران می‌توانند بر اساس ذائقه، فرهنگ و نیاز کشور‌های محل ماموریت خود، از ترجمه کتاب‌های ایرانی حمایت کنند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» سال ۲۰۲۳ با مجموعه‌ای از داستان‌های وحشتناک که تماشاگران را در تاریکی سینما به لرزه درآورد، سالی ترسناک برای علاقه‌مندان به ژانر وحشت بود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مجری تلویزیون گفت: ما با موشک‌های بالستیک، کروز و پهپاد هیمنه رژیم صهیونیستی را مچاله کردیم. اسرائیل حمله ایران را باور نمی‌کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» تهیه‌کننده برنامه «خط رو خط» گفت: در مجموعه «خط رو خط» به موضوعات اجتماعی در جامعه شهری می‌پردازیم.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است