استانی 09:00 - 21 بهمن 1394
یک مسئول:
‌معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی کشور گفت: خوشبختانه در بنادر کشور ما پس از پساتحریم سیل سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری سرازیر شده است و ما امیدواریم بتوانیم از این سرمایه گذاری‌ها به عنوان رونق اقتصادی و توسعه ظرفیت‌های تجاری به نحو احسن استفاده کنیم‌.

سیل سرمایه‌گذاران در بندر چابهار سرازیر شده است

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه سیستان و بلوچستان، جلیل اسلامی در مراسم افتتاح 4 پروژه عمرانی با موضوعات ترمینال کانتینری بندر شهید کلانتری‌، زمین چمن مصنوعی مدارس‌، آب شیرین کن بندر شهید بهشتی با مشارکت بخش خصوصی و دیوار حفاظت ساحلی با اعتبار 400 میلیارد ریال افزود: در حال حاضر طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار با روند اجرایی مناسبی در حال احداث است.

معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی کشور گفت: پروژهای سواحل مکران خصوصا پروژه طرح توسعه بندر شهید بهشتی از روند بسیار خوب و قابل ملاحظه‌ای برخوردار است که خوشبختانه پروژه توسعه‌ای بندر شهید بهشتی در حال حاضر 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی بیان کرد: بندر چابهار به عنوان یک نقطه بسیار مهم و استراتزیکی کشور است و ان‌شاءالله در بهمن ماه سال آینده فاز اول طرح توسعه بندر شهید بهشتی به بهره برداری خواهد رسید‌.

اسلامی گفت: در حال حاضر سازمان بنادر و دریانوردی برای خرید و تامین تجهیزات ویزه کانتینری در پسکرانه و دریایی اقدامات اولیه برای سفارشات انجام شده و در سایر بخش‌ها هم طراحی و سرعت مناسب دارد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر سازمان بنادر و دریانوردی توانسته از منابع داخلی خود بالغ بر2500 میلیارد ریال برای توسعه این بندر هزینه کند.

‌انتهای پیام


7670645
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه شنبه ۲۸ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است