ورزشی 18:21 - 28 آذر 1397
وزیر ورزش و جوانان گفت: امیدواریم تیم ملی فوتبال با توجه به بازیکنان خوبی که دارد و با توجه به حمایت‌های همه جانبه که از آن شده است بعد از ۴۲ سال قهرمان جام ملت‌های آسیا شود و موجبات رضایتمندی مردم را فراهم کند.

سلطانی‌فر: به قهرمانی در جام ملت‌ها امیدوارم

به گزارش ایسنا، مسعود سلطانی فر در بخش پایانی نشست مشترک روسای فدراسیونهای ورزشی گفت:  در جلسات ستاد عالی بازی های المپیک و پارالمپیک همه محورهای حضور ورزشکاران ایران در المپیک و پارالمپیک مورد بررسی قرار می‌گیرد و تصمیم‌گیری می‌شود

وی ادامه داد : کشتی، تکواندو، وزنه‌برداری و دوومیدانی تاکنون برای ما مدال آور بوده‌اند و در المپیک ۲۰۲۰ به مدال های کاراته، جودو، شمشیربازی و تیراندازی نیز امیدواریم و حتی از بقیه رشته ها و ورزشکارانی هم که سهمیه بیاورند حمایت و  شرایط حضور خوب آنها را در المپیک مهیا خواهیم کرد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: بررسی های و کارهای خوبی صورت گرفته و الان حتی می توانیم نام ببریم سهمیه را چه رشته ای و چه ورزشکاری می‌گیرد. ورزشکارانی که شانس کسب سهمیه و مدال دارند را شناسایی کرده ایم و روی آنها متمرکز هستیم و روال کاری آنها را زیر نظر داریم.

سلطانی فر افزود: در پارالمپیک هم وضع به همین شکل است و همانطور که با تلاش خوب از رتبه ۴ به ۳ در بازی‌های آسیایی رسیدند، با برنامه ریزی مناسب قصد دارند رتبه خود را در پارالمپیک نیز تک رقمی کنند.

وزیر ورزش و جوانان همچنین در خصوص مسائل هیات های ورزشی و ادارات کل استانها گفت: پیشنهاد می‌کنم آخرسال جلسه مشترکی بین مدیران کل و روسای فدراسیون ها تشکیل شود تا مسائل ریز تر، اجرایی تر و بازتر مطرح شود و به هماهنگی و راهکار خوبی برسیم.

 سلطانی فر گفت: مجموع اعتبارات هیئت ها پنج تا شش برابر سالهای قبل است و باید ساز و کاری پیدا کنیم تا مدیریت بهینه در دو بخش به وجود آید.  به نظر کاری پیچیده‌ای نیست و حتماً به راهکار خوبی خواهیم رسید.

وزیر ورزش و جوانان به فجر چهلم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: فدراسیون ها باید برنامه‌های خوبی برای فجر چهلم داشته باشند و یک اتفاق و حرکتی در رشته مربوط را پیش بینی کنند. فجر چهلم به لحاظ سیاسی داخلی و خارجی برای کشور خیلی اهمیت دارد. تنها عنصری که می تواند شور و شعف مردم را در یکمدت کوتاه مسابقه به نمایش بگذارد ورزش است.

سلطانی فر با اشاره به حضور تیم ملی فوتبال در بازی های جام ملت های آسیا گفت: به قهرمانی تیم ملی فوتبال در جام ملتها امیدواریم و با توجه به این که فینال آن مسابقات در ماه بهمن رقم می خورد می تواند موجی از شادی و نشاط و امید را بین مردم ایجاد کند.

وزیر ورزش و جوانان گفت: امیدواریم تیم ملی فوتبال با توجه به بازیکنان خوبی که دارد و با توجه به حمایت‌های همه جانبه که از آن شده است بعد از ۴۲ سال قهرمان جام ملت‌های آسیا شود و شور و نشاط و شادمانی را بین مردم ایجاد کند. همه سازوکارها آماده است تا تیم ملی فوتبال قهرمان آسیا شود و موجبات رضایتمندی مردم را فراهم کند و این انتظار وجود دارد.

انتهای پیام


10004621
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» شهردار منطقه ۱۲ هدف از ساماندهی محله هرندی و بازار امین‌سلطان را جلوگیری از تخلفات ساختمانی و احیای حق شهروندی و باز کردن مسیر تردد شهروندان اعلام کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کنفدراسیون فوتبال آسیا جریمه های انضباطی مربوط به جام ملت های آسیا و لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس ۲۴ ساعت فرصت دارند تا برای صدور مجوز حرفه‌ای اقدام کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» آندرتیکر کشتی کچ‌کار معروف برای تبلیغ یک برند در تلویزیون به ایران می‌آید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کارلوس آلکاراس اسپانیایی با شکست ناباورانه برابر گریگور دیمیتروف از دور رقابت‌های تنیس مسترز میامی حذف شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال گفت: بهترین اتفاق سال ۱۴۰۲ صعود ۲۶ پله‌ای تیم ملی بانوان در رنکینگ جهانی و قرار گرفتن در رده ۵۲ بود. تیم ملی اکنون در رده دهم آسیا قرار دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال گفت: بهترین اتفاق سال ۱۴۰۲ صعود ۲۶ پله‌ای تیم ملی بانوان در رنکینگ جهانی و قرار گرفتن در رده ۵۲ بود. تیم ملی اکنون در رده دهم آسیا قرار دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دارنده مدال طلای شنای قهرمانی آسیا گفت: من به همراه مهرشاد افقری و هومر عباسی شانس کسب ورودی المپیک هستیم. هر کسی می‌تواند با رسیدن به رکورد تعیین شده، ورودی المپیک را کسب کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بسیاری از تحلیگران آمریکایی معتقدند، فضای داخلی ایالات متحده شرایط را برای ایجاد یک جنگ داخلی گسترده در این کشور آماده کرده است و ترامپ می‌تواند طی فرایند انتخابات ریاست جمهوری پیش رو، نقش تعیین کننده‌ای در بروز این جنگ ایفا کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته ۸۹ کیلوگرم وزنه‌برداری ایران در واکنش به ناامیدی برخی دوستان از طلایی شدن وزنه‌برداری ایران در المپیک پاریس گفت: مسئولان خیلی قاطعانه حرف زدند ولی امیدوارم اشتباه کنند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است