استانی 01:24 - 27 آبان 1397

وجود روحیه جهادی در مسئولان عامل برون رفت از مشکلات کشور می شود

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی غروب شنبه در مراسم سالگرد شهادت نخستین شهیده صالحین بسیج کشور «زهرا دقیقی» که در مسجد جامع شهرستان فومن برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد وخاطره این بانو اظهارکرد: زنان در دین مبین اسلام از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند.

آیت الله دری نجف آبادی به اهمیت بنیان خانواده در اسلام اشاره و برلزوم حفظ آن از آفت‌های اجتماعی تأکید کرد و گفت: حفظ بنیان خانواده و همچنین تربیت فرزندان صالح مهم‌ترین وظیفه والدین به ویژه زنان بوده که امروز این کانون از سوی دشمن مورد هدف قرار گرفته است.

وی در ادامه با اشاره به وجود مشکلات مختلف به ویژه در حوزه اقتصادی در کشور، افزود: مسئولان باید با اخلالگران و مفسدان اقتصادی برخورد قاطع کنند. این وضعیت برای تولیدکنندگان و مردم مشکلات فراوانی ایجاد کرده که مسئولان باید تلاش کنند تا هرچه سریعتر این وضعیت بهبود یابد.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در ادامه بیان کرد: مسئولان با تلاش مضاعف و با رعایت امانت‌داری در زمینه بیت المال راهکارهای مناسبی برای برون رفت از این مشکلات اتخاذ کرده و اجرایی کنند.

وی با اشاره به اینکه رهبری معظم برای برون رفت از این مشکلات اختیارات ویژه ای به سران سه قوه داده اند، تصریح کرد: متاسفانه عدم مدیریت مناسب و اثربخش در بسیاری از حوزه‌ها سبب بروز مشکلات فراوان برای کشور و مردم شده است.

آیت الله دری نجف آبادی با تأکید برلزوم وجود روحیه جهادی در میان مسئولان برای حل این مشکلات، افزود: توطئه های فراوانی در طی ۴۰ سال گذشته علیه نظام مقدس اسلامی از سوی دشمن اجرایی شده که این نظام مقدس به رغم همه این توطئه‌ها هنوز ایستاده است.

وی اظهارکرد: ملت و نظام مقدس اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس به واسطه وجود روحیه بسیجی و جهادی در برابر دشمن تا دندان مسلح ایستادگی کرده و پیروزی شدند امروز نیز با توجه با این شرایط نیازمند وجود روحیه و تفکر بسیجی در میان مسئولان برای مرتفع کردن مشکلات کشور و مردم هستیم.

امام جمعه اراک با اشاره به در پیش بودن هفته وحدت و نامگذاری این هفته توسط بینانگذار کبیر انقلاب اسلامی اشاره و آن را یکی از دستاوردهای مهم انقلاب دانست و گفت: هدف از نامگذاری این هفته از سوی امام راحل تقویت اتحاد و همبستگی میان مسلمانان برای ایستادگی در برابر ظلم بود.

وی با بیان اینکه امروز و با توجه به توطئه دشمنان و ایجاد گروه‌های ترویستی در منطقه بیش از هر زمان دیگری به این اتحاد و انسجام میان مسلمانان نیاز داریم، بیان کرد: دشمن با ایجاد شبه میان شیعه و سنی به دنبال از بین بردن اتحاد میان مسلمانان است که نباید چنین اجازه به آنها داده شود.

طلبه شهیده «زهرا دقیقی خداشهری» نخستین شهیده شجره طیبه صالحین بسیج کشور در آبان‌ماه سال ۹۰ در حادثه تروریستی سامرا به فیض شهادت نائل شد.


9975962
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است