فرهنگی‌هنری 08:26 - 18 خرداد 1399

منتظر اجازه ورود به ویتنام هستیم/ «کرونا» سوژه یک فیلم کمدی

قربان محمدپور تهیه‌کننده و کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به پروژه «عاشقی در هانوی» گفت: قرار بود اسفند ماه سال گذشته وارد کشور ویتنام شویم تا این فیلم سینمایی را جلوی دوربین ببریم، در واقع پروانه ساخت و مجوز های اصلی از سوی دولت ویتنام صادر شده بود که متاسفانه به دلیل شیوع بیماری کرونا این پروژه نیز به تاخیر افتاد.

وی توضیح داد: در حال حاضر منتظر هستیم تا کرونا تمام شود تا دولت ویتنام اجازه ورود به این کشور را به ما بدهد.

کارگردان «دختر شیطان» بیان کرد: فکر می‌کنم که اگر همه چیز خوب پیش رود «عاشقی در هانوی» را اواخر تابستان جلوی دوربین می‌بریم.

وی تاکید کرد: شنیده‌ایم که قرار است به زودی مرزهای کشورها باز شود و اگر این اتفاق رخ دهد به سرعت شرایط لازم برای تولید این فیلم را فراهم می‌کنیم.

این کارگردان با اشاره به اینکه به دلیل گرمای شدید در ویتنام باید فصلی را برای کار در این کشور انتخاب کنیم که هوا قابل تحمل باشد، توضیح داد: درست است که پیش از این با گروهی از بازیگران ایرانی و ویتنامی برای حضور در این فیلم صحبت کرده بودیم اما با تغییر زمان فیلمبرداری نمی‌دانم که این بازیگران می‌توانند در پروژه حضور داشته باشند یا خیر.

محمدپور تاکید کرد: این احتمال وجود دارد که بازیگرانی که از قبل برای حضور در این پروژه انتخاب شده‌اند، تغییر کنند.

این کارگردان سینما درباره دیگر فعالیت‌های این روزهای خود نیز توضیح داد: همزمان در حال نگارش فیلمنامه‌ای با نام «دنیای سکوت» هستم که یک اثر کمدی درباره ویروس کرونا است.

محمدپور درباره داستان این پروژه کمدی گفت: در خلاصه داستان این فیلمنامه آمده که ویروس کرونای جدید با نام کووید ۲۰ در دنیا ظاهر می‌شود. این ویروس که از مار به انسان منتقل شده کسی را نمی‌کشد اما هرکس بگیرد شنوایی‌اش را از دست می‌دهد و کر می‌شود. انتشار این ویروس از نیویورک بوده و در اجلاس سالیانه سازمان ملل تمام رییس‌جمهورهای کشورها به این ویروس مبتلا شده و کر می‌شوند. هیات سیاسی ایران نیز که در این اجلاس حضور داشتند به این ویروس دچار شده و ویروس را به ایران می‌آورند. بسیاری از مسئولان و مقامات بلند پایه ایران این ویروس را می‌گیرند و کر می‌شوند و حرف مردم را نمی‌شنوند. پرفسور احمد اصلانی میکروب‌شناس ایرانی مامور می‌شود تا در این زمینه تحقیق کرده و بتواند واکسن این ویروس را کشف کند در حالی که روزانه صدها هزار نفر به این ویروس مبتلا شده و کر می‌شوند.


10563170
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یک فعال و پژوهشگر حوزه رسانه با اشاره به اهمیت سواد رسانه در دنیای مدرن و همین طور، روش‌های راستی‌آزمایی اخبار توضیحاتی داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» بکتاشیان گفت: من نتوانستم آنچه ایده‌آلم در تصویر است، در متن پیاده کنم. هنوز مشکلم بر سر جزئیات متن «مشاور» است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» رسانه ملی برنامه و سریال‌های مختلفی را برای ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ تدارک دید که می‌توانید آمار بازدید آن‌ها را مشاهده کنید.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» جلد هشتم مجموعه کتاب «طعم شیرین خدا» با عنوان «لال باید بشوم از تو اگر دم نزنم» با استناد به آیات قرآن به معرفی خدا می‌پردازد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» شاعر و داور مسابقه سرزمین شعر گفت: سرزمین شعر برنامه‌ای است که در ادامه جشنواره بین‌المللی شعر فجر تعریف شده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» دبیر چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی، برنامه اجرای آثار این جشنواره را اعلام کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» پیامبر اکرم (ص) در حدیثی به حضرت علی (ع) فرمودند: یا اباالحسن! به درستی که خدای تعالی قبر تو و فرزندان تو را بقعه‌هایی از بقعه‌های بهشت قرار داده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» نمایشگاه بنا‌های تاریخی ایران به مناسبت روز جهانی بنا‌های تاریخی در عمارت مسعودیه گشایش یافت.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس رسانه ملی گفت: سندتحول، میثاق‌نامه دوره مدیریتی جدید است و با قاطعیت دنبال خواهد شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران»  تولید و رونق تاریخ شفاهی در دهه اخیر، اتفاق مبارکی است که باید آن را با فال نیک گرفت و از آن استقبال کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است