استانی 08:50 - 09 اسفند 1395
‌نماینده مریوان و سروآباد در مجلس با اشاره به گفت‌وگوی خود با دکتر هاشمی وزیر بهداشت و درمان درباره مرگ یک مادر باردار در بیمارستان مریوان، گفت: وزیر بهداشت و درمان قول مساعد داد فردا یک تیم ویژه بازرسی وزارت بهداشت از تهران برای رسیدگی به پرونده مرگ این مادر باردار سروآبادی به بیمارستان مریوان اعزام کند.

اعزام تیم پزشکی وزارت بهداشت برای بررسی علت مرگ مادر باردار سروآبادی

‌به گزارش ایسنا، ‌به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده مریوان و سروآباد؛ منصور مرادی افزود: وزیر بهداشت و درمان ضمن ابراز تاسف از این حادثه ناگوار اعلام کرد به زودی جزئیات دقیق مرگ این مادر باردار مشخص خواهد شد.

وی تصریح کرد: وزیر بهداشت و درمان همچنین از تأمین اعتبار مالی برای زایشگاه مریوان که پیش از این به دلیل کمبود اعتبارات پیشرفت کندی داشت، قول مساعد داد.

نماینده مریوان و سرواباد در مجلس‌ گفت: وزیر بهداشت همچنین قول پیگیری رفع مشکلات متخصص و جراح بیمارستان شهرستان سروآباد را هم اعلام کرد.

منصور مرادی ضمن تسلیت مجدد به خانواده داغدیده این مادر باردار، بستگان و اهالی روستای «ماضی بن» ابراز امیدواری کرد این حوادث دیگر در شهرستان‌های مریوان و سروآباد اتفاق نیفتد.



انتهای پیام


8862063
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است