استانی 12:22 - 08 شهریور 1393
با حضور فرماندار اردبیل و جمعی از مدیران شهرستانی و استانی 20 پروژه عمرانی، خدماتی، کشاورزی و آموزشی با هزینه‌کرد اعتباری بالغ بر دو میلیارد تومان در روستاهای بخش مرکزی شهرستان اردبیل به بهره‌برداری رسید.

افتتاح 20 پروژه در اردبیل به مناسبت هفته دولت

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، جواد زنجانی فرماندار اردبیل در مراسمی که در روستای صومعه برگزار شد، اظهار کرد: طرح هادی و جدول‌گذاری روستای صومعه با اعتباری بالغ بر 160 میلیون تومان اجرا شده و این طرح‌ها با اولویت در روستاهای واجد شرایط با همکاری مردم و مسئولان ادامه خواهد داشت.

وی از گازرسانی به سه روستای زردآلو، زیوه و حمیدآباد خبر داد و افزود : این گازرسانی نیز با 300 میلیون تومان انجام پذیرفته و هم‌اکنون 83 درصد خانوار روستایی از نعمت گاز برخوردار هستند و هفت درصد نیز در دست اجرا است که با ادامه این روند 90 درصد خانوارهای روستایی از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

زنجانی در افتتاح طرح آبیاری تحت فشار سیستم کلاسیک با آبپاشی متحرک، گفت: با توجه به محدودیت آب، استفاده از روش‌های نوین در آبیاری کشاورزی بیشتر مورد توجه قرار گرفته و باید صرفه‌جویی مناسبی در مصرف آب صورت گیرد.

زنجانی فرماندار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود به ثمرات سفر رئیس‌جمهور اشاره و اظهار کرد: تحولات، عمرانی، خدماتی و اختصاص 100 درصد اعتبارات امسال از آثار این سفر است.

وی با بیان اینکه دولت از دادن وعده‌هایی که خارج از توانش بود خودداری کرد و 76 پروژه کلان و عمده مورد تصویب قرار گرفت، افزود: با توجه به اختصاص بودجه 1000 میلیارد تومانی، 66 پروژه تا آخر سال به بهره‌برداری می‌رسند و برخی از پروژه‌ها که زمان‌بر هستند در طی زمان به بهره‌بردای خواهند رسید که از جمله آنها می‌توان به راه‌آهن، نیروگاه، پتروشیمی و اتوبان‌ها اشاره کرد.

انتهای پیام


4598865
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است