فرهنگی‌هنری 00:33 - 07 اسفند 1395
بازیگران نقش امام خمینی (ره) و محمدرضا شاه پهلوی سریال «معمای شاه» در برنامه لیموترش درباره ایفای نقش خود در سریال «معمای شاه» سخن گفتند.

دو بازیگر «معمای شاه» در برنامه «لیموترش» چه گفتند؟

به گزارش ایسنا، برنامه لیموترش امشب ساعت ۲۳ از شبکه دو سیما پخش شد و میزبان شکرخدا گودرزی ایفاگر نقش امام خمینی (ره) و امیرمهدی‌کیا ایفاگر نقش محمدرضا پهلوی بود.

شکرخدا گودرزی با اشاره به نقش خود در سریال «معمای شاه» گفت: از سال ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۵ درگیر سریال «معمای شاه» بودم و برای این سریال باید شرایط وزنی مناسبی می‌داشتم. مجموعه سکانس‌های من در این سریال ۸۰ -۹۰ تا بود.

او با اشاره به نحوه انتخابش در ایفای این نقش گفت: من نمایش «ساقی» را بازی می‌کردم و آقای ورزی - کارگردان سریال معمای شاه -  بازی من‌ را دیدند و برای اینکه تشابهی میان چهره من و امام خمینی (ره) پیدا کرده بودند در جاهای مختلف سالن نشستند و در آخر من‌ را از میان سه کاندیدی که برای این نقش بودند، انتخاب کردند.

گودرزی با اشاره به میزان دریافتی از سریال «معمای شاه» گفت: پول خوبی نگرفته‌ام زیرا این پول‌ها برای بازیگرانی است که سوپراستار هستند.

این بازیگر با اشاره به موضوع برنامه لیموترش که اقتصاد مقاومتی بود، گفت:من سعی می‌کنم تولیدات ایرانی بخرم تا برای جوانان کشورمان کارآفرینی ایجاد شود. من نگاهم به سرزمینم مهربانانه است و کشور و مردمم را دوست دارم پس باید با انسان‌هایی که در این کشور زندگی می‌کنند، همراهی کنم.

امیرمهدی‌کیا نیز با اشاره به نقش شاه در این سریال، گفت: من برای اینکه بتوانم این نقش را بازی کنم حدود هشت سی دی را نگاه کردم و ۱۵ کتاب درباره شاه خواندم. علاوه بر این، ۱۸ کیلوگرم وزن کم کردم تا متناسب با نقش شاه باشم.

او در ادامه گفت: من برای کم کردن سه کیلو از وزن خود، از تهران‌پارس تا تالار وحدت پیاده می‌رفتم.

این بازیگر در ادامه با اشاره به نقش خود گفت: به دلیل اینکه نقش من را تعدادی از بازیگران نیز ایفا کرده بودند، نگرانی خاصی داشتم و برایم سخت بود. قبل از من آقای بنفشه خواه و گیتی‌جاه، نقش شاه را بازی کرده بودند.

امیرمهدی کیا در ادامه گفت: من حدود ۱۲ سال از بازیگری دور بودم زیرا محیط کار را دوست نداشتم و بعد از آن به سمت بازار رفتم اما زمین خوردم و در این راه بهزاد فراهانی من را دوباره به عرصه بازیگری برگرداند و بعد از مدت‌ها در فیلم «سام و نرگس» در نقش پدر گلزار ظاهر شدم.

او با اشاره به میزان دریافتی خود از سریال «معمای شاه» گفت: من دو سال است که کارم در سریال «معمای شاه» تمام شده است اما با اینکه درآمد بدی نداشتم اما پول سریال را کامل نداده‌اند.

بازیگر «معمای شاه» در پایان افزود: باید ایرانی زندگی کنیم و با خرید اجناس ایرانی از تولیدکنندگان کشور حمایت کنیم.

انتهای پیام


8851764
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» ساعت بازدید از موزه‌ها، کاخ‌ها و محوطه‌های تاریخی به مناسبت شب‌های قدر کوتاه‌تر شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» در شب‌های قدر ماه مبارک رمضان، نمایشگاه قرآن تا ساعت ۲۲ پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مهدی نقویان رئیس سیمافیلم درباره ساخت چند سریال مهم در سال ۱۴۰۳، سرانجام سریال الف ویژه مسعود جعفری‌جوزانی در تلویزیون، تغییر در نظام پخش و رونق ساخت سریال‌های طنز توضیحاتی داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» تلویزیون امروز فیلم‌های متفاوتی مانند «نیاز»، «دیپورت» و «شلیکی از میان دیوار» را راهی آنتن شبکه‌های سیما می‌کند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر فرهنگ گفت: در برنامه‌ریزی‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، توجه به ایرانی‌گری ضروری است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» ویژه برنامه «و خدایی که در این نزدیکی است» رادیو جوان برای شب‌های قدر به مدت پنج شب از حرم مطهر رضوی با حضور کارشناسان مذهبی و مداحان پخش می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» پیامبر اکرم (ص) در روایتی به بندگانی اشاره می‌کنند که از رحمت الهی دور می‌شوند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یکی از سوالات و شبهاتی که ممکن است برای خیلی از افراد به وجود آید این است که آیا واقعاً اسلام دین آسانی است؟ که در این مطلب قصد داریم به آن اشاره کنیم.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس رسانه ملی با جمعی از شاعران و نویسندگان کشور دیدار کرد و توجه به اعتلای فرهنگ غنی ایران را در زمره رئوس برنامه‌های تحولی صداوسیما برشمرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» هشتمین روز از نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با بالاترین حجم از استقبال مردم نسبت به روز‌های گذشته مواجه بود و فعالیت بخش بین‌الملل نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم به اتمام رسید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است