استانی 14:19 - 01 آبان 1393
در صورت حمایت مسئولان صورت می پذیرد؛
ورامین - خبرگزاری مهر: رییس بیمه ایران جنوبشرق استان تهران گفت: در صورت حمایت مسئولان و مدیران، واحد خسارت شخص ثالث جنوبشرق استان تهران در ورامین گسترش می یابد.

کاهش هزاران سفر به تهران با استقرار بیمه شخص ثالث در جنوبشرق استان

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر امروز محمد علی نوروزی رییس بیمه ایران جنوبشرق استان تهران با حضور در بیت امام جمعه ورامین با آیت الله سید مرتضی محمودی امام جمعه و نماینده ولی فقیه و رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستانهای استان تهران دیدار و گفتگو کرد.

امام جمعه ورامین در این دیدار با اشاره به خدمات صورت گرفته پس از پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، ایران از اولیه ترین امکانات بی بهره بود و همواره به سوی قدرت های مستکبر دست دراز می کرد و همین امر سبب می شد تا نفوذ این کشورها در ایران افزایش یابد اما پس از پیروزی انقلاب، نهضت خدمت رسانی مورد توجه مسئولان و مدیران کشور قرار گرفت و امروز شاهد هستیم که در دورافتاده ترین روستاهای کشور نیز اولیه ترین امکانات نظیر آب، برق، گاز و راه های مواصلاتی ایجاد شده است.

آیت الله سید مرتضی محمودی افزود: مردم باید همواره قدردان انقلاب اسلامی باشند زیرا نهضت امام خمینی(ره) سبب شد تا ایران از کشوری وابسته به کشوری قدرتمند در عرصه جهانی تبدیل و اکنون به الگویی برای بسیاری از کشورهای بدل شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود مسئولیت در نظام اسلامی را یک فرصت قلمداد و اضافه کرد: مسئولیت برای انسان در نظام اسلامی یک فرصت مهم و حیاتی که باید جهت حل معضلات و مشکلات مردم از آن استفاده کرد.

امام جمعه موقت ورامین نیز در این دیدار با اشاره به راه اندازی شعبه خسارت بیمه شخص ثالث در جنوبشرق استان تهران اظهار داشت: راه اندازی شعبه خسارت بیمه شخص ثالث در ورامین یکی از خواسته های مسئولان و مردم این منطقه بود که با تلاش های رییس سابق شعبه بیمه ایران جنوبشرق استان تهران این امر محقق شد.

حجت الاسلام سید محسن محمودی افزود: تا پیش از استقرار شعبه خسارت بیمه شخص ثالث در ورامین، مردم شهرستان های ورامین، پیشوا، قرچک و پاکدشت با جمعیتی بالغ بر صدها هزار نفر مجبور بودند که برای دریافت خسارت به تهران مراجعه کنند که این موضوع باعث افزایش آلودگی هوا و تلف شدن وقت و هزینه مردم شده بود.

رییس بیمه ایران جنوبشرق استان تهران نیز در این دیدار بیان داشت: شعبه خسارت بیمه ایران جنوبشرق استان تهران به شهرستان های ورامین، پیشوا، قرچک و پاکدشت سرویس دهی می دهد و مردم این شهرستان ها برای دریافت خسارت نیازی به حضور در تهران ندارند.

محمد علی نوروزی با اشاره به محدودیت فضا و امکانات در شعبه کنونی بیمه ایران در ورامین افزود: در صورت حمایت مسئولان و مدیران، واحد خسارت شخص ثالث جنوبشرق استان تهران در ورامین گسترش میابد که این موضوع عزم جدی متولیان شهری را می طلبد.


5021963
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است