استانی 20:20 - 27 فروردین 1397
فرماندار ری:
ری- فرماندار ویژه ری و معاون استاندار تهران طی سخنانی در جمع نخبگان این شهرستان گفت: توسعه ری بر مبنای فضای آرام حاکم بر این شهرستان فراهم شده است.

توسعه ری بر مبنای فضای آرام حاکم بر این شهرستان فراهم شده است

به گزارش خبرنگار مهر، هدایت‌الله جمالی‌پور بعد از ظهر دوشنبه در نشست استاندار تهران با نخبگان شهرستان ری، که هم زمان با پانزدهمین سفر شهرستانی وی انجام شد، طی سخنانی با بیان این که مردم ری بر استقلال خود تاکید دارند، گفت: توسعه ری بر مبنای فضای آرام حاکم بر این شهرستان فراهم است.

وی با بیان این که جمع نخبگان و فرهنگیان ری از هر ۲ جریان اصلاح طلب و اصول گرا تشکیل شده است، افزود: باید این هم دلی به عنوان یک افتخار بزرگ برای ری تداوم یابد، تا شرایط برای رفع بیکاری، پویایی و اشتغال زایی بیش از پیش فراهم شود، مردم ری این هم دلی را با الگوگیری از امام(ره) و شهدا به دست آوردند.

فرماندار ویژه ری با بیان این که باید شرایط مردم را درک کنیم تا گامی برخلاف جامعه برداشته نشود، تاکید کرد: انجام هر عملی خلاف صلاح مردم و توسعه شهرستان در واقع ایجاد فرصت برای دشمنان و تفرقه افکنی است، باید همه با هم متحد باشیم.

وی نقش ائمه جمعه را در ایجاد اتحاد در جامعه موثر دانست و گفت: ائمه جمعه و روحانیت دو جریان همیشه فهمیم و دغدغه‌مند هستند و بسیاری از مشکلات شهرستان به دست آن ها حل می‌شود، مردم ری با وجود اختلافات سیاسی طرز فکر و جریانات مختلف با درک شرایط همواره همیار نظام در عرصه‌های مختلف اقتصادی و سیاسی هستند.


9747684
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است