استانی 01:45 - 27 دی 1400
ایسنا/خراسان رضوی مدیر کل بحران استانداری خراسان رضوی گفت: در پی بارش شدید باران و وقوع طوفان امروز در شهرستان صالح‌آباد آب ۳۲ و برق ۲ روستا قطع شده و راه ارتباطی سه روستا نیز مسدود شده است.

سیلاب موجب انسداد راه و قطع آب و برق ۳۷ روستای صالح‌آباد شد

محسن نجات اظهار کرد: طی بارش‌های روز یکشنبه برق ۱۳ روستا در این شهرستان قطع شده بود که به همت شرکت توزیع نیروی برق استان و شهرستان صالح‌آباد در حال حاضر برق ۱۱ روستا وصل شده است.

وی ادامه داد: علاوه بر اینکه وقوع سیل در صالح‌آباد موجب بروز آسیب‌هایی به برخی دامداری‌ها و دیوار منازل روستایی شده، آب شرب ۳۲ روستا نیز اکنون قطع است و شبکه‌های قنوات صالح‌آباد هم آسیب‌های زیادی دیده است.

مدیر کل بحران استانداری خراسان رضوی گفت: در حال حاضر برای کمک به رفع معضل قطع آب در صالح‌آباد سه گروه تخصصی از شهرستان‌های تربت جام، نیشابور و خواف به این شهرستان اعزام شده‌اند و چهار تیم تخصصی برق هم از دیگر مناطق استان برای اتصال مجدد برق در صالح‌آباد در حال انجام عملیات هستند.

بر اساس گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی نجات افزود: راه ارتباطی دست‌کم سه روستا در این شهرستان به دلیل وقوع سیلاب بسته است و صبح دوشنبه، ۲۷ دی، راهداری عملیات بازگشایی این مسیرها را آغاز خواهد کرد.

بنا بر پیش‌بینی‌های هواشناسی فعالیت سامانه بارشی که از روز جمعه، ۲۴ دی، در خراسان رضوی آغاز شده تا روز چهارشنبه هفته جاری، ۲۹ دی، ادامه خواهد داشت. این بارش‌ها همراه با احتمال آبگرفتگی، جاری شدن روان‌آب، افزایش وزش باد و کاهش محسوس دمای هوا همراه خواهد بود و از روز سه‌شنبه آتی نیز بارش برف نیمه شمالی و ارتفاعات استان را فرا خواهد گرفت.

انتهای پیام


11413110
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است