استانی 18:18 - 24 آذر 1397

نمایندگی در مجلس نیازمند دانش و وجدان کاری است

به گزارش خبرنگار مهر، حسن خیریانپور عصر شنبه درمراسم گرامیداشت روز مجلس با بیان اینکه طبق قانون اساسی اداره امور کشور به رای و نظر مردم متکی است اظهار داشت: امروز رای و اراده مردم در امور کشور نافذ و اثرگذار است.

وی ادامه داد: همچنین طبق فصل ششم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رای مستقیم مردم و به صورت مخفی انتخاب می شوند و مهمترین رسالت مجلس، وضع قوانین برای شئونات اداره امور کشور است.

وی با اشاره به وظایف مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رسیدگی به امور مردم در حوزه انتخابیه، پیگیری نیازمندی ها و پروژه های مهم و محرک توسعه استان و حوزه انتخابیه، تعامل با دستگاه های اجرایی و تعمیق ارتباط با مردم از وظایف نمایندگان به شمار می رود.

خیریان پور با بیان اینکه نمایندگی مردم در مجلس نیازمند دانش، وجدان کاری، کوشش و تلاش شبانه روزی است گفت: اگر توسعه روستاها و شهرها را طلب می کنیم نیاز به برنامه ریزی خوب، اجرا، نظارت و کنترل خوب داریم.

معاون استاندار مازندران یادآور شد: مناطق مختلف استان برای ما اهمیت دارد و نماینده مجلس در مقابل همه مردم استان مسئولیت دارند.

وی با بیان اینکه باید با وفاق، همدلی و انسجام از همه پتانسیل های موجود در استان نهایت استفاده را داشته باشیم گفت: باید با فعال سازی دیپلماسی اقتصادی از شرایط سخت اقتصادی عبور کنیم.

خیریان پور یاداور شد: مازندران در بین استان های کشور ظرفیت هایی بالایی در حوزه های مختلف کشاورزی، شیلات و غیره دارد و وجود ۳۹۸ کیلومتر راه آهن، شش راه ارتباطی زمینی، سه فرودگاه و سه بندر فعال، هفت میلیون تن تولید محصولات کشاورزی و جاری شدن ۱۷۰۰ رودخانه و انهار و ۶۰۰ آببندان ظرفیت مهمی برای استان است.

وی خواهان برندسازی در محصولات کشاورزی شد و گفت: ۲.۵ میلیون تن مرکبات و ۱۸۰ هزار تن کیوی در استان مازندران تولید می شود.


10000727
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است