استانی 17:13 - 13 اردیبهشت 1394
استاندار مازندران با اشاره به امکانات زیاد بندر امیرآباد در توسعه صادرات استان، گفت: با این امکانات و شرایط استان، صادرات محصولات کشاورزی باید به یکی از اولویت‌های بندر تبدیل شود.

صادرات کشاورزی در اولویت‌های بندر امیرآباد قرار گیرد

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا منطقه مازندران و به نقل از روابط عمومی استاندار مازندران، ربیع فلاح در مراسم بهره‌برداری و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی بندر امیرآباد که با حضور جمعی از مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی برگزار شد، گفت: بندر و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد باید به عنوان یک بندر فرامنطقه‌ای در تعیین اعتبارات دیده شود.

وی با بیان اینکه بندر امیرآباد به نگاه ملی مسئولان در تخصیص اعتبارات نیاز دارد، گفت: نیاز استان و منطقه به بندر امیرآباد نیازی اساسی و همه‌ جانبه است و اگر قرار است به توسعه استان مازندران و حتی استان‌های همسایه بیندیشیم و اهمیت دهیم باید بندر را یکی از زیرساخت‌های اساسی توسعه در نظر بگیریم.

استاندار مازندران تصریح کرد: برای توسعه بندر و پروژه‌های عمرانی این منطقه ویژه اقتصادی نباید در قید و بند مسائل و مشکلات جزیی بمانیم و برای حل هر گونه مشکلی در مسیر اجرای پروژه‌ها آماده همکاری هستیم.

وی افزود: بندر امیرآباد یک بندر تجاری است که باید در امر صادرات و واردات فعالیت بیشتری داشته باشد.

فلاح با اشاره به امکانات زیاد بندر امیرآباد در توسعه صادرات استان، گفت: با این امکانات و شرایط استان، صادرات محصولات کشاورزی باید به یکی از اولویت‌های بندر تبدیل شود.

وی با اشاره به موقعیت ویژه گردشگری مازندران گفت: مازندران با داشتن 3 بندر در گردشگری دریایی سهمی ندارد.

استاندار مازندران اظهار کرد: برای نمونه بندر فریدونکنار یکی از فرصت‌های مناسب گردشگری است که مورد استفاده قرار نگرفته و در این زمینه انتظار داریم با حضور بخش خصوصی زیرساخت‌های گردشگری نیز در این بنادر ایجاد شود.

وی افزود: بندر امیرآباد هم برای این بخش به دلیل وجود منابع طبیعی و جاذبه‌های تاریخی متعدد در اطراف منطقه، فرصتی بسیار مطلوب محسوب می‌شود.

فلاح جلودار عنوان کرد: انتظار داریم مسئولان سازمان بنادر و دریانوردی در تخصیص اعتبارات برای بندر امیرآباد با توجه به شرایط ویژه آن همان‌طور که وعده دادند هیچ محدودیتی در نظر نگیرند.

نتهای پیام


6305952
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است