استانی 10:39 - 18 فروردین 1399
ایسنا/کرمانشاه معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه از پرداخت شش میلیارد و 400 میلیون تومان صدقه در سال گذشته توسط مردم خیر استان خبر داد.

کرمانشاهیان سال گذشته 60 میلیارد ریال "صدقه" دادند

غلامرضا نصوری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به رشد سه درصدی پرداخت صدقه در استان طی سال گذشته گفت: سال گذشته شش میلیارد و 400 میلیون تومان صدقه در سطح استان جمع آوری شد که این میزان نسبت به سال گذشته رشد سه درصدی داشته و نسبت به برنامه این سال 106 درصد تحقق یافته است.

وی با اشاره به استقرار بیش از 140هزار صندوق صدقات در سطح استان، گفت: این تعداد شامل صندوق های کوچک خانگی، صندوق های متوسط مستقر در فروشگاه ها و بیمارستانها و صندوق‌های بزرگ مستقر در معابر است.

نصوری با بیان اینکه بعضا صندوق های بزرگ معابر از سوی برخی افراد مورد آسیب قرار می گیرد، گفت: در همین راستا عمده این صندوق ها از سطح معابر جمع آوری شده است.

وی افزود: در حال حاضر به جد پیگیر ترویج "صدقه پیامکی" هستیم، چرا که از این طریق مردم در هر ساعت از شبانه روز که بخواهند می‌توانند پرداخت صدقه داشته و از طرفی تهدیدی که برای برداشت صدقات از صندوق‌ها وجود داشت در این روش رفع می‌شود.

نصوری خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط پیش آمده در بحث شیوع بیماری کرونا و لزوم عدم تماس با پول نقد نیز توصیه و تاکید ما ترویج "صدقه پیامکی" است تا افراد بتوانند به شکل سالمتری پرداخت صدقات داشته باشند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه تصریح کرد: افراد با شماره گیری کُد #1*8878* می توانند پرداخت صدقه روزانه، هفتگی و ماهانه داشته باشند، از طرفی افراد از طریق این سامانه می توانند با انتخاب شهرستان و شهر خود این صدقات را برای کمک به همشهریان خود پرداخت کنند.

وی افزود: در کنار این روش افراد می توانند به سایت کمیته امداد به آدرس www.emdad.ir مراجعه داشته و از این طریق پرداخت صدقه انجام دهند، علاوه بر این از طریق اپلیکیشن هایی مانند "بله" نیز پرداخت صدقه صورت می‌گیرد.

انتهای پیام


10471491
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است