اجتماعی 21:32 - 27 فروردین 1397
نماینده ولی فقیه در هلال احمر؛
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با تاکید بر اینکه سال گذشته برای مردم کشورمان سال پر حادثه ای بود، گفت: در عرصه خدمت داوطلبانه مرزی جز انسانیت وجود ندارد.

خدمت به انسان ها حد و مرز ندارد / اعتماد مردم به هلال احمر

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین معزی در همایش "شکرانه خدمت" که در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار شد، اظهارداشت: جمعیت هلال احمر مجموعه ای با هویت ارزشمند و حضور کسانی است که داوطلبانه و حتی با نثار جان خود در مسیر خدمت به مردم در این نهاد مردمی گام برمی دارند.

وی با بیان اینکه در عرصه خدمت داوطلبانه مرزی جز انسانیت وجود ندارد، افزود: خدمت به انسان ها و نجات جان آنها وظیفه ای خطیر و بزرگی است که بر عهده هلال احمری ها قرار دارد.

نماینده رهبر معظم انقلاب با تاکید بر اینکه در حال حاضر در حدود دو میلیون نفر به عنوان داوطلب در این مجموعه فعالیت های ارزشمندی را انجام می دهند، اظهارداشت: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران بر این باور است که پویایی و بالندگی آن بر اساس ارزش هایی است که از اصول و آموزه های دین مبین اسلام نشات گرفته و بر اساس آن حتی جان خویش را فدا می کنند.

وی کمک به انسان ها در اقصی نقاط جهان را بدون حد و مرز دانست و عنوان کرد: در کنار آوارگان فلسطینی، سوری، رنج دیدگان افغانی، میانماری، کشمیری و...، بودن و کمک به آنها به واقع تعهدی انسانی و اخلاقی است.

حجت الاسلام والمسلمین معزی، اعتماد مردم به جمعیت هلال احمر را سرمایه ای عظیم عنوان کرد و ادامه داد: این اعتماد سرمایه عظیمی است که در اختیار جمعیت هلال احمر قرار دارد و همایش امروز نمادی از حضور پر رنگ داوطلبان، امدادگران، خیرین و جوانانی است که متعهدانه در خدمت به انسان های رنج دیده بدون هیچ منتی ایستاده اند.

وی تاکید کرد: بر خود لازم می دانم از همه افرادی که طی یک سال گذشته داوطلبانه و متعهدانه به هموطنان و آسیب دیدگان خدمت کردند تقدیر و تشکر نمایم. 

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در ادامه تصریح کرد: جمعیت هلال احمر با اهداف عالی خود همراه با عزم و اهتمام جدی مسئولان، دست اندکاران، کارکنان، داوطلبان، جوانان، کانون های طلاب و همه مرتبطین با این نهاد مردمی در تمام سطوح، همواره در کنار مردم و آماده خدمت به آنان خواهد بود هر چند که امیدواریم ملت شریف و بزرگ ایران در سال پیش رو هیچ حادثه تلخ و ناگواری را شاهد نباشند.


9747867
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مصطفی زیبایی نژاد مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران گفت: ۵ نقطه محوری شهر تهران میزبان کلان پروژه‌های شهرداری در ماه رمضان و عید نوروز هستند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور از آخرین وضعیت جاده‌های کشور خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهردار تهران گفت: نقش هلال احمر در ساماندهی حرکت مردم برای کمک به مردم بحران زده فلسطین حائز اهمیت و بر جهانیان آشکار و مبرهن است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۲۰ تهران با اشاره از اجرای تمهیدات ترافیکی پیرامون حرم حضرت عبدالعظیم (ع) جهت برگزاری مراسم پرفیض لیالی قدر خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس پلیس راهور فراجا در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری به جزییات مصوبه افزایش جریمه‌های راهنمایی و رانندگی پرداخت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دبیر شورای ترافیک استان تهران با اشاره به ۴۱ میلیون و ۳۳۱ هزار و ۴۵ تردد خودرویی از ابتدای طرح نوروزی گفت: ۲ میلیون و ۹۳۶ هزار و ۷۹۹ تردد فقط در هشتم فروردین ماه در تهران ثبت شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران از خدمت رسانی ۸ مرکز معاینه فنی در روز جمعه ۱۰ فروردین خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی شهرداری تهران توضیحاتی درباره ساخت مسجد در پارک قیطریه تهران ارائه کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران بر تلاش اعضای شورا برای جلوگیری از تخریب بنا‌های مجاور کاخ گلستان تاکید کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون روابط کار خبر داد، لایحه پیشنهادی اصلاح ​موادی از قانون کار برای تعیین مزد کارگران به زودی به دولت ارائه می‌شود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است