استانی 14:09 - 06 خرداد 1396
رییس کمیسیون فناوری خراسان رضوی:
رییس کمیسیون فناوری کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی گفت: با حل مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان به مقوله اشتغال فارغ‌التحصیلان کمک خواهیم کرد.

با حل مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان به اشتغال جوانان کمک خواهیم کرد

دکتر سید حسن علم‌الهدایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با تاکید براینکه در کمیسیون فناوری کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی به دنبال توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان هستیم، اظهار کرد: این کمیسیون برنامه‌هایی برای استان در نظر گرفته که کارگروه‌های مختلف وظایف خود را در این راستا انجام می‌دهند. منطقه ویژه علم و فناوری، شرکت‌های دانش‌بنیان نوپا، بازاریابی برای موتورسیکلت‌های هیبریدی که دوگانه‌سوز هستند، رسیدگی به قراردادهایی که شرکت‌های ما با سایر نهادهای امضا می‌کنند و بررسی زیرساخت‌های لازم از جمله این برنامه‌ها محسوب می‌شود.

وی افزود: شرکت‌های دانش بنیان مشکلات متعددی مانند بیمه، مالیات، طلبکاری و رقابت ممکن است در بازار داشته باشند که به صورت جلسات ماهیانه به آن‌ها رسیدگی می‌شود تا بتوانیم شرکت‌های دانش‌بنیان در استان را در سطح ملی و منطقه‌ای تبلیغ کنیم و دیگران سوءاستفاده نکنند.

رییس پارک علم و فناوری خراسان عنوان کرد: یکی از اهداف‌ ما در پارک علم و فناوری خراسان و کمیسیون فناوری استان، توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان نوپا از طریق تقویت شتاب‌دهنده‌های فناوری و تشویق فارغ‌التحصیلان برای تشکیل شرکت‌های نوپا است تا وارد دوره‌های پیشرفته شوند. دانشجویان می‌توانند به سایت ما مراجعه کنند و فرم‌های لازم را تکمیل و حوزه کاری خود را مشخصص کنند و مانیز سعی می‌کنیم دانشجویانی که فارغ‌التحصیل نشده‌اند، را از طریق برنامه‌های مشترک در دانشگاه‌ها تشویق کنیم.

علم‌الهدایی خاطرنشان کرد: ما عنوان سال را در پارک علم و فناوری توسعه تولید و اشتغال شرکت‌های دانش‌بنیان نام‌گذاری کرده‌ایم و هرچه بتوانیم زیرساخت‌ها را بهتر فراهم و مشکلات را حل کنیم، طبعا به مقوله اشتغال کمک کرده‌ایم. 

انتهای پیام


9131515
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است