استانی 11:55 - 03 آبان 1393
شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اصفهان؛
اصفهان - خبرگزاری مهر: شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در استان اصفهان در پی وقوع ماجرای اسیدپاشی در شهر اصفهان این جرم بیمارگونه و وحشیانه را، عملی ضد اسلامی، ضد انسانی و ضد بشری عنوان کرده و در بیانیه خود آورده است: این اتفاقات در کنار جسم این دختران معصوم، چهره انسانیت و شرافت را هم اسیدپاشی کرده و مجروح ساخته است.

جرم اسیدپاشی چهره انسانیت و شرافت را هم اسیدپاشی کرده و مجروح ساخته است

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در استان اصفهان به دنبال وقوع ماجرای اسیدپاشی در اصفهان،بیانیه ای را در محکومیت این اقدامات ضد انسانی و غیرشرعی صادر کرده است که متن آن به شرح زیر است:

وقوع ماجرای اسیدپاشی در اصفهان، قلب مردم را جریحه دار کرده و این سوال را در اذهان مطرح ساخت که به راستی چه کسی و یا چه کسانی، با چه هدف و نیتی به خود جرات ارتکاب چنین عمل مجرمانه و ضد انسانی را می دهند؟



بدون شک این جرم بیمارگونه و وحشیانه، عملی ضد اسلامی، ضد انسانی و ضد بشری بوده و این اتفاقات در کنار جسم این دختران معصوم، چهره انسانیت و شرافت را هم اسیدپاشی کرده و مجروح ساخته است.



وقتی انسانی حاضر می شود این گونه وحشیانه زندگی فردی بی گناه را بازیچه عقده های روانی خود قرار داده و ناجوانمردانه چنین تعرضی انجام دهد،  به خود می آییم و می پرسیم براستی این همان انسانی است که خداوند متعال مقام خلیفة الله را به او داده؟ این همان انسانی است که خداوند بزرگ او را اشرف مخلوقات نامیده و فرشتگان در برابرش سجده کرده‌اند؟



در ادامه این بیانیه آمده است: این ماجرا انشاالله با یاری خداوند متعال به زودی با دستگیری عاملان پایان خواهد یافت، ولی براستی آیا حمله به حرمت انسان و انسانیت به این سادگی قابل ترمیم و جبران است؟



شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان، ضمن محکومیت شدید این حرکات ضد انسانی و اسلامی و ابراز همدردی با آسیب دیدگان این اتفاقات، از ریاست محترم جمهور دولت تدبیر و امید و سایر مسئولان مربوطه تقاضا دارد، با مدیریت مساله و پیگیری جوانب مختلف آن از دیدگاه جنایی، اجتماعی، اطلاع رسانی عمومی  و ...،  آرامش روانی را به مردم عزیز اصفهان بازگردانده و علاوه بر برخود قانونی با عاملان این حادثه، به ریشه یابی دقیق علت و عوامل و آسیب شناسی آن بپردازند تا ریشه این جنایات برای همیشه خشکیده شود و روح و روان مردم به آرامش واقعی برسد.



همچنین با لحاظ تدبیر در اطلاع رسانی به مردم، از بیان آمارهای چندگانه و بعضاً متناقض جلوگیری شود تا زمینه برای خنثی شدن شایعات و اعتمادسازی بیشتر فراهم گردد.



امید است، مردم فهیم و آگاه اصفهان بدون توجه به شایعات ساختگی، مسیر زندگی پویای خود را ادامه دهند و مسئولان مربوطه نیز با ریشه یابی این اتفاقات، فضایی را رقم زنند تا دیگر شاهد وقوع این حرکات ضد انسانی و ضد اسلامی در شهر اصفهان نباشیم.



 


5032774
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است