اقتصادی 16:14 - 13 تیر 1394
مدیر کمیته برگزاری سمینار سد گتوند در واکنش به خبر رابطه مترجمی زبان انگلیسی با بررسی علمی سد گتوند گفت:الفاظ و استدلال های به کار رفته در این خبر مورد تایید نیست.

توضیحات مدیر کمیته سمینار سد گتوند در خصوص یک خبرسید حسین فاضلی مدیر کمیته برگزاری سمینار سد گتوند در گفتگو با خبرنگار حوزه انرژی  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان در واکنش به خبر رابطه مترجمی زبان انگلیسی با بررسی علمی سد گتوند گفت: هیچ یک از افراد مجموعه برگزاری کنفرانس دارای مدرک مترجمی زبان انگلیسی یا رفتارنگاری حیوانات نبوده است.


وی در ادامه به بیان تفاوت واژه سمینار و کنفرانس پرداخت و گفت:سمینار فراخوان مقاله ای ندارد بر همین اساس جمله "سمیناری که توان جمع آوری مقاله علمی ندارد" از اساس نادرست است.


فاضلی در ادامه به جمله "برخی افرادی که تخصص و اطلاعات کافی از نظام فنی و اجرائی کشور ندارند،بعضا از روی دلسوزی و متاثر از شایعات..." اقدام به برگزاری همایش مرتبط با سد گتوند می نمایند اشاره و بیان داشت:استعمال کلمات دلسوزی و شایعات به صورت منطقی نبوده چرا که تبعات زیست محیطی سد گتوند بر هیچ یک از مسئولین مربوط پوشیده نیست.


مدیر کمیته برگزاری سمینار سد گتوند در توضیح جمله "آلاینده بسیار کم اهمیت مانند سد گتوند" اظهار داشت: وجود 9 میلیون تن نمک که از سوی سازمان جهادکشاورزی خوزستان و اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان اعلام شده به هیچ عنوان آلاینده بسیار کم اهمیت تلقی نمی شود.


وی در ادامه اذعان داشت:تمامی مصاحبه های صورت گرفته توسط اینجانب به نام مدیرکمیته برگزاری کنفرانس یا مدیر مسئول بوده و نه به عنوان یک کارشناس یا متخصص.بر همین اساس اینجانب به عنوان مدیر کمیته  برگزاری کنفرانس و مدیر مسئول موسسه ای پژوهشی نتایج حاصل از بررسی های علمی را ارائه نموده ام.


فاضلی در پایان خاطر نشان کرد:جهت بررسی موفق علمی باید از روش علمی مشخصی استفاده نمود که در این خبر از روش "مطالعه موردی" جهت بررسی سد گتوند استفاده شده و این به معنی حمایت و یا تضاد با هیچ مجموعه نیست.


شایان ذکر است خبر مذکور از سوی شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران به دست باشگاه خبرنگاران جوان رسیده است.


انتهای پیام/

6692833
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس انجمن پرورش دهندگان قارچ گفت: ضعف در عرضه و پخش مویرگی منجر به فروش قارچ بالاتر از کیلویی ۱۰۰ هزارتومان در برخی مغازه‌ها شده که این امر کاملا گرانفروشی است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس بنیاد ملی گندم کاران گفت: با توجه به شرایط مساعد بارش و پیش بینی ۱۲ میلیون تن خرید تضمینی گندم انتظار می رود که هرچه سریع تر جایزه تحویل اعلام شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر جهاد گفت: ایران در راستای دستیابی به حفاظت، احیا و توسعه پایدار سرزمین، اقدامات بنیادین مختلفی در زمینه مدیریت پایدار مراتع، حفظ و صیانت از جنگل‌ها و به طور ویژه طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت را در دستور کار خود دارد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: انسداد محور‌های شریانی و غیر شریانی بر اثر سیل در شهر‌های جنوبی کشور به ۱۰ محور رسید.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» بانک مرکزی از صدور نخستین برات الکترونیکی توسط شبکه بانکی خبر داد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به شتاب‌گیری روند جمع‌آوری گاز‌های همراه و مشعل در سال ۱۴۰۳، گفت: تا پایان امسال مشعل‌های گازی واحد‌های پتروشیمی جمع‌آوری می‌شوند
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی مرکز مبادله گفت: بیست و یکمین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ایران، قرار است هفته آینده یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه برگزار شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» متوسط قیمت کالا‌های خوراکی منتخب در مناطق شهری کشور– فروردین ۱۴۰۳ از سوی مرکز آمار ایران منتشر شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل شرکت توانیر گفت: براساس قولی که داده شده بود ۵۰۰۰ میلیارد ریال اول اردیبهشت به بورس انرژی تزریق شده بود و اکنون در هفته‌ی دوم اردیبهشت نیز ۵۰۰۰ میلیارد ریال دوم نیز تزریق شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل شرکت توانیر گفت: براساس قولی که داده شده بود ۵۰۰۰ میلیارد تومان اول اردیبهشت به بورس انرژی تزریق شده بود و اکنون در هفته‌ی دوم اردیبهشت نیز ۵۰۰۰ میلیارد تومان دوم نیز تزریق شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است