گوناگون 10:22 - 06 مهر 1399
تدریس خصوصی آنلاین یکی از چند مدل آموزش در کشور است که در زمان کرونا کاملا موثر واقع شد. در واقع از زمانی که کرونا شدت گرفت و در پی تعطیلی مدارس، تدریس آنلاین جزو آموزش هایی بود که رواج پیدا کرد و تنها روش قابل اعتماد در این روزهای پر از ترس و نگرانی بود.

روشی مطمئن  برای آموزش در دوران کرونا

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام استادبانک، مهم ترین حسن تدریس آنلاین در کنارتمام مزیت های این روش، غیرحضوری بودن و وابسته نبودن به مکان و زمان خاصی بود. یعنی دانش آموز و معلم در هر زمانی که می خواستند می توانستند با هم ارتباط برقرار کنند و کلاس را شروع کنند که تقریبا از شروع کرونا تمام سیستم آموزشی کشور به این روش، آموزش را ادامه دادند.

اما به دلیل اینکه این روش برای اکثر معلمان و دانش آموزان یک روش جدید بود و چندان با نحوه ارتباط و آموزش از این طریق آشنایی نداشتند، مشکلات زیادی بوجود آمد که مهم ترینش هماهنگ نبودن معلم و شاگرد در یک تایم زمانی مشخص برای شروع تدریس آنلاین بود.

غیرحضوری بودن کلاس، نبود اجبار برای بیدار شدن دانش آموز و نشستن پشت میز کلاس در یک تایم مشخص، نبود حضور فیزیکی معلم مدرسه که به نوبه خود از جدی بودن فضای آموزش کم می کرد، عدم آشنایی با روش آنلاین و نرم افزارهای ارتباطی مرتبط با آن و خیلی از مشکلات دیگر در ابتدایی شروع این آموزش، باعث دید منفی والدین و مردم به این روش شد.

اما به دلیل همه گیرتر شدن استفاده از آموزش آنلاین و جا افتادن این مدل آموزش در بین مردم، رفته رفته از حجم این مشکلات کاسته شد. وجود  و گسترش خیلی از سایت های تدریس خصوصی، طریقه استفاده از این روش را هموار کرد. سایت هایی که تا قبل از کرونا در زمینه خدمات معلم خصوصی بهترین عملکرد را داشتند، مثل سایت تدریس خصوصی استادبانک، با شیوع کرونا خود را به سرعت با شرایط کشور تطبیق داده و بخش معلم خصوصی آنلاین خود را نیز راه اندازی کردند.

سایت های تدریس خصوصی مطمئن برای تدریس آنلاین

به لطف وجود سایت های تدریس خصوصی آنلاین، فضای تدریس شکل جدی تر گرفت و رفته رفته تمام مشکلاتی که در کلاس آنلاین و بین معلم و شاگرد اتفاق می افتاد، رفع شد.

در حال حاضر، هرچه زمان بیشتر می گذرد، آموزش آنلاین و سایت های مرتبط با آن، پیشرفته تر می شوند و عملکرد بهتری از خودشان نشان می دهند.

برای مثال سایت استادبانک خدماتی که در حوزه تدریس خصوصی و  معلم خصوصی آنلاین ارائه کرده است به شرح زیر است:

1-با ورود به سایت https://www.ostadbank.com/ و مشاهده پروفایل اساتید، می توانید پنج فاکتور مهم برای شروع جلسات آنلاین را مشاهده کنید:

● ستاره و امتیاز هر استاد که بر مبنای سابقه، مهارت و عملکردش تعیین می شود.

● فیلم نمونه تدریس معلم برای آشنایی با سبک و نحوه بیان او

● نظرات شاگردان هر استاد که رضایت خود را از کیفیت کلاس های برگزاری شده بیان می کنند.

● رزومه تحصیلی و سابقه تدریس هر معلم

● قیمت مناسب جلسات تدریس آنلاین که صرفا بر اساس کیفیت تدریس مدرس تعیین می شود.

2- کلاس های آنلاین با کیفیت بالای تصویر و صدای رسا از طریق نرم افزارهایی مثل اسکای روم و ادوبی اکانت برگزار می شود.

3- برای کیفیت هرچه بهتر کلاس ها، درسنامه هایی تحت عنوان آموزش آنلاین تهیه شده است که برای اساتید جهت بالا رفتن میزان مهارت شان در برگزاری هرچه بهتر کلاس ها، ارائه می شود. این سه فاکتور مهم، مزیت خوب سایت استادبانک است که شما می توانید با اعتماد به آن، معلم آنلاین مورد نظرتان را انتخاب کنید.

تدریس خصوصی آنلاین آسیب کرونا را کم کرد

کرونا باعث شد که انسان ها از مسیر تعامل با یگدیگر دور شوند و فاصله بگیرند، اما وجود روش های ارتباطی نوین مثل آموزش آنلاین این تعامل و ارتباط را به شکل درستی حفظ کرد. به لطف تدریس آنلاین، نگرانی ها بابت نبود آموزش و متوقف کردن آن کمتر شد. اگرچه شیوع این بیماری باعث صدمات زیادی شد اما آموزش آنلاین هم بخش زیادی از این آسیب ها را در حوزه آموزش و پرورش کشور از بین برد. الان دیگر دانش آموزان و والدین نگرانی از تعطیلی پیوسته مدارس ندارند زیرا از طریق آنلاین، یادگیری در جریان است. فقط باید به این روش و سایت های ارائه دهنده این آموزش اعتماد کرد تا روزی که سایه این بیماری منحوس برای همیشه از جهان محو شود.

انتهای رپرتاژ آگهی


10735688
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است