استانی 18:07 - 28 تیر 1397

۲۴۰ پروژه عمرانی در استان بوشهر افتتاح می‌شود

به گزارش خبر نگار مهر، مهرداد ستوده بعد از ظهر پنج شنبه در جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی استان بوشهر با رویکرد توسعه شهرستان دشتی با بیان اینکه این تعداد پروژه عمرانی اعتبارات آنها بالای ۱۰ میلیارد ریال است، اظهار داشت: در شهرستان دشتی نیز ۲۰ پروژه عمرانی با اعتبار ۳۸۰ میلیارد ریال افتتاح می شود.

وی افزود: این پروژه ها شامل بند ذخیره ای تغذیه ای قیز قلعه دشت پلنگ، پارک موزه قلعه محمد خان، خروجی خورموج- بوشهر، لایروبی بندر صیادی لاور ساحلی، تعریض و بهسازی پل کردلان، آبیاری تحت فشار در مزارع کشاورزی و شش خانه بهداشت روستایی است.

ستوده به مسائل و مشکلات آب استان اشاره کرد و ادامه داد: مدیران شهرستان و استان برای رفع مشکلات آب هر کجا نیاز به تامین اعتبار دارند با عنایت استاندار در کوتاه ترین زمان ممکن تامین اعتبار خواهد شد.

وی ادامه داد: برابر اعلام وزارت نیرو آب مورد نیاز استان ۲۰۵ هزار متر مکعب در روز است ولی علی رغم همه مشکلات و کمبود ها روزانه ۲۸۵ هزار متر مکعب در روز در استان تولید و وارد مدار می شود.

ستوده با بیان اینکه تلاش داریم مشکلات آب استان رفع کنیم، ادامه داد: در سال جاری در حوزه عمرانی سند و نقشه عمرانی استان تدوین شد.

معاون عمرانی استاندار بوشهر ادامه داد: در سال گذشته ۳۵۰ میلیارد ریال و در دو ماهه اول امسال نیز ۱۱۰ میلیارد به حساب شهرداریها و دهیاریهای شهرستان دشتی واریز شد.

وی گفت: در سال جاری برای نظارت بر هزینه کرد اعتبارات تیم نظارت در حوزه روستایی و شهری تشکیل شده و بر همه اعتبارات نظارت جدی خواهد شد.

ستوده بر ضرورت انعکاس خدمات دولت تاکید کرد و اظهار داشت: باید در مدیریت مصرف و هزینه ها صرفه جویی شود.


9847098
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است