استانی 23:09 - 26 آبان 1397

هزینه ۵۷۰ میلیون ریالی بیماران کلیوی برای دیالیز

به گزارش خبرنگار مهر، رسول جمالی عصر شنبه در دیدار با استاندار اردبیل در خصوص وضعیت بیماران کلیوی استان توضیح داد: در شرایط کنونی به صورت متوسط هزینه‌ای که برای هربار دیالیز بیماران کلیوی نیاز است چیزی در حدود ۴۰۰ هزار تومان است که در شرایط کنونی مبلغ بالایی به نظر می‌رسد.

وی افزود: با توجه به تعداد دفعاتی که برای مراجعه بیماران کلیوی به دیالیز در نظر گرفته می‌شود سالیانه به صورت میانگین هزینه‌ای بالغ بر ۵۷۰ میلیون ریال به منظور دیالیز بیماران کلیوی نیاز خواهد بود.

مدیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان تصریح کرد: خیرین به عنوان بازوان اصلی حمایت از انجمن‌های خیرخواهانه نام برده شده و بدون حمایت‌های واقعی و همه جانبه چنین انسان‌های نیکوکاری ادامه حیات و خدمت‌رسانی برای مؤسسات مختلف خیریه و حمایتی به هیچ عنوان امکان‌پذیر نخواهد شد.

وی حمایت از تشکل‌ها و انجمن‌های خیریه را زمینه‌ساز کمک به اقشار آسیب‌پذیر و بیماران خاص جامعه دانست و اضافه کرد: با مشارکت‌های همه جانبه خیران هزینه‌ دیالیز بیماران کلیوی که زیرنظر انجمن حمایت از بیماران کلیوی هستند، پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، طبق آخرین آمار اعلامی از هر ۹ نفر ایرانی، یک نفر با خطر ابتلا به بیماری‌های مختلف کلیوی مواجه هستند و مسئله نگران کننده‌ای که وجود دارد، عدم اطلاع بسیاری از افراد از بیماری خود است.

انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان اردبیل نیز که به صورت مردمی و داوطلبانه فعالیت‌های خود را پیگیری می‌کند، علاوه بر توجه به شاخص‌های مربوط به بهبود سلامتی و بهداشتی افراد و حمایت خیران از بیماران در حوزه آموزش و پیشگیری نیز فعالیت‌های خود را پیگیری می‌کند.


9975933
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است