اجتماعی 19:55 - 24 خرداد 1397
دی ماه سال ۱۳۹۵ ساختمان پلاسکو در پی آتش سوزی فرو ریخت و ساخت مجدد این ساختمان تا کنون با اما و اگر مواجه بود. اما به نظر می‌رسد اتفاقات جدیدی رخ داده و فردا جمعه همزمان با عید سعید فطر عملیات اجرایی ساخت آن آغاز می‌شود.

محمد رضا علیزاده - عضو شورای مرکزی ساختمان پلاسکو - در این باره به ایسنا گفت: طی روزهای گذشته توافقات خوبی با حضور مسئولان مختلف برای ساخت مجدد ساختمان پلاسکو انجام شده است که می‌توان به امضای قرارداد بنیاد مستضعفان با استانداری برای تخریب نکردن ساختمان شمالی پلاسکو و مقاوم سازی آن و دادن مجوز به این بنیاد برای ساختن ساختمان پلاسکو در ۱۵ طبقه اشاره کرد.

وی افزود: مدیرعامل بنیاد مستضعفان و دیگر مسئولان فردا بعد از نماز عید فطر در چهارراه استانبول و رو به روی ساختمان پلاسکو حاضر می شوند تا به همراه پلاسکویی ها آغاز عملیات اجرایی ساخت این ساختمان را جشن بگیرند؛ چرا که دیگر قرار نیست کسبه آسیب دیده ساختمان پلاسکو بابت آغاز عملیات اجرای این ساختمان بهایی پرداخت کنند و مقرر شد تا پنج طبقه زیرزمین نیز در این ساختمان ایجاد شود تا بنیاد مستضعفان هزینه ساخت این ساختمان را از این طریق تامین کند.

عضو شورای مرکزی ساختمان پلاسکو ادامه داد: یکی دیگر از توافقات صورت گرفته این است که برخلاف گذشته که مقرر شده بود ساختمان شمالی نیز تخریب و مساحت کلی ساختمان پلاسکو به ساختمان جدید اختصاص پیدا کند، این ساختمان تخریب نخواهد شد و با مقاوم‌سازی آن که همزمان با آغاز عملیات اجرایی پلاسکو انجام می شود، کسبه ساختمان شمالی می‌توانند از مغازه های خود که آسیب چندانی ندیده است استفاده کنند.

علیزاده گفت: با توجه به شرایط موجود امیدواریم هر چه سریع‌تر ساختمان پلاسکو ساخته شود و کسبه آسیب دیده این ساختمان بتوانند هرچه سریعتر کار خود را دوباره از سر گیرند.


9810323
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» اداره کل خدمات رفاهی صندوق بازنشستگی کشوری در اطلاعیه‌ای درباره بیمه تکمیلی بازنشستگان این صندوق توضیح داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری مستمری رفع شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهردار منطقه ۱۵ در آیین زنگ تحرک و ورزش که در بوستان خلیج فارس برگزار شد، از احداث ۲ مجموعه ورزشی در محلات هاشم آباد و کیانشهر خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری اراذل و اوباشی که اقدام به قدرت‌نمایی و عربده‌کشی در شرق تهران کرده بودند، خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد گفت: سال گذشته ۱.۵ میلیون مددجو از پرداخت هزینه قبوض آب، برق و گاز معاف شدند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران»  معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: در راستای حفاظت از یوزپلنگ ایرانی با همکاری بخش خصوصی، ۵۰۰ هزار هکتار به زیستگاه این گونه در خطر انقراض در اطراف منطقه توران در سمنان اضافه شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس بنیاد شهید گفت: بیش از ۷۰ درصد از جامعه ایثارگری که به بنیاد مراجعه می‌کنند از طریق ارتباط و تعامل با کارکنان و مدیران مشکل آنان قابل حل است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس خواستار شناسایی و دستگیری هر چه سریعتر عوامل حمله مسلحانه به منازل جنگلبانان آمل شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به اعمال قانون در مورد تخلفات پیش آمده در یک بازی فوتبال گفت: توانمندی در رفع آسیب و حل مساله است نه پاک کردن صورت مساله.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از کشف ۵۰ کیلوگرم تریاک و دستگیری ۲ قاچاقچی طی یک عملیات در محور قم به تهران خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است