فرهنگی‌هنری 22:50 - 12 بهمن 1393
در اختتامیه تئاتر فجر سی و سوم
سی و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در مراسم اختتامیه خود در شامگاه 12 بهمن‌ماه در تالار وحدت از خانواده 4 هنرمند شهید تجلیل به عمل آورد.

خانواده 4 هنرمند شهید تجلیل شدند
به گزارش عرش نیوز: در مراسم اختتامیه جشنواره سی و سوم تئاتر فجر با پخش نماهنگی، از خانواده شهدای هنرمند تجلیل به عمل آمد. در این بخش با حضور علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی مرادخانی معاون هنری وزیر ارشاد و حسین نوش‌آبادی سخنگوی وزارت ارشاد از خانواده شهید مسعود سهیلی، شهید قدرت الله طاهری بروجنی، شهید احمد مقدم‌منش و شهید غلامرضا کشتکار تجلیل و قدردانی شد.



یکی از اعضای خانواده شهید سهیلی بعد از دریافت لوح تقدیر با بیان اینکه من ۳۰ سال قبل شاهد بودم هنرمندان از کمبود بودجه می نالند اما الان هم وضع بر همین منوال است، خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: از آقای جنتی خواهش می‌کنیم به تئاتر شهرستان‌ها اهمیت بیشتری بدهند چون هر شهرستان تاریخ تئاتر مهمی دارد.



وی بعد از این سخنان کتاب تألیفی خود را به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تقدیم کرد.



در ادامه نیز برادر شهید کشتکار به ذکر جمله‌ای از برادر شهید خود پرداخت و گفت: شهید کشتکار می‌گفت که هنر همچون هواپیما، هنرمند همچون خلبان و منتقدین نیز همچون خدمه هواپیما هستند.



سی و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با دبیری اردشیر صالح‌پور از ۱ تا ۱۲ بهمن‌ماه برگزار شد.



منبع: مهر

5753631
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» همزمان با شب وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ره)، مراسم استقبال از پرچم متبرک حرم امام رضا (ع) با حضور ایرانیان مقیم مالزی در کوالالامپور برگزار شد.  
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مجری با سابقه رادیو ایران گفت: من ۲۷ سال برنامه‌های «راه شب» اجرا کرده‌ام و مردم همیشه با رادیو دوست بوده اند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» حسنین الحلو، میزبان برنامه قرآنی محفل در یک ویدیویی همراه با مجری برنامه از مخاطبان تلویزیون دعوت کرد تا این مسابقه قرآنی را تماشا کنند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یک استاد زبان و ادبیات پارسی با اشاره به روز جهانی کتاب و حق مولف، سرانه مطالعه در ایران را در مقایسه با دیگر کشور‌ها پایین دانست.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» نشست نقد و تحلیل فیلم سینمایی درخت گردو در سالن شیخ بهایی مجتمع دانشگاهی پیامبر اعظم دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب برگزار شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» شش فیلم داریوش مهرجویی با قاب‌هایی شبیه به زندگی از جنس فلسفه و شعر و عرفان در جشنواره فیلم مسکو به نمایش گذاشته می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» نشست خبری و رونمایی از پوستر اولین دوره جایزه داستان و بازآفرینی در حوزه هنری برگزار و بخش‌های رقابتی، ترویجی و کارگاه‌های این دوره تشریح شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر فرهنگ گفت: انتقام سخت مردم ایران از رژیم صهیونسیتی باعث افتخار مردم پاکستان هم شده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» افتخاری گفت: ما صدای لحظه‌ها هستیم و رادیو این توان را دارد که به روز و به لحظه صدای خود را به مخاطب برساند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» نشست خبری عوامل برنامه تلویزیونی« به افق فلسطین » صبح امروزدر اداره کل سازمان صدا و سیما برگزار شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است