استانی 00:18 - 31 تیر 1398

ملت ایران هرگز با زور و تهدید پای میز مذاکره با دشمنان نمی نشیند

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام علی آفتابی در مراسم معارفه و تکریم روسای جدید و قدیم اداره عقیدتی سیاسی هنگ مرزی اترک گلستان اظهارکرد: امروز دشمنان جرات حمله نظامی به ایران را ندارند و این به خاطر قدرت نظامی نیروهای مسلح و همچنین حضور همیشه در صحنه مردم و حمایت از انقلابشان است.

وی با بیان اینکه امام راحل با حمایت مردم، انقلاب را به پیروزی رساند و به ملت ایران عزت و استقلال داد، افزود: پس از رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی، جانشین خلف ایشان با ادامه راه آن مرد الهی، با قدرت و شجاعت مقابل توطئه دشمنان می ایستد و با روشنگری های خویش، نقشه هایشان را برملا می کند.

حجت الاسلام آفتابی اضافه کرد: امام راحل با نهضت اسلامی خود نه تنها ملت ایران بلکه امت اسلام را از تاریکی و جهل و استبداد نجات داد و امروز شاهدیم که ملت های مظلوم منطقه با مقاومت خود راه دشمنان و استکبار جهانی را برای چپاول ثروت هایشان سد کرده اند.

وی تصریح کرد: ملت ایران هرگز با زور و تهدید پای میز مذاکره با دشمنان نمی نشیند و با همه وجود از انقلاب اسلامی و آرمان های آن دفاع می کند زیرا می دانند که اگر در برابر دشمنان ایستادگی و مقاومت کنند، نصرت خداوند همچون ۴۰ سال گذشته بازهم شامل حال آنان می شود.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی گلستان همچنین خطاب به پرسنل هنگ مرزی اترک گفت: نیروهای مسلح بالاخص نیروهای مرزبانی که تحت امر فرماندهی کل قوا، شبانه روز از مرزهای این سرزمین مقدس پاسداری و به آن افتخار می کنند، جایگاه والایی در بین مردم و رهبری دارند.

در این مراسم که فرمانده هنگ مرزی اترک گلستان هم حضور داشت از زحمات حجت الاسلام محمدعلی نعیمی کیا رئیس قبلی عقیدتی سیاسی این یگان نظامی تقدیر و حجت الاسلام سیدجلال موسوی کوهی به عنوان رئیس جدید عقیدتی سیاسی هنگ مرزی اترک گلستان معرفی شد.


10184676
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است