ورزشی 20:57 - 04 مهر 1399

موفقیت استقلال در آسیا دور از دسترس نیست/ بهترین شرایط را داریم

به گزارش خبرنگار مهر، احمد سعادتمند در مورد دیدارهای اخیر استقلال گفت: پیروزی برابر الاهلی را به هواداران و بازیکنان تبریک می گویم. خوشحالم که توانستیم بعد از مدتها دل هواداران را شاد کنیم. 

وی ادامه داد: خوشحالیم که در کنار تیم هستیم و به صورت گروهی تلاش می کنیم که استقلال به سمت هدف بزرگ خودش حرکت کند. همه می دانند که ما پرافتخارترین باشگاه کشور در آسیا هستیم و این افتخاری برای باشگاه ما هست. امیدوارم با وجود همه کاستی ها بتوانیم در قطر بازهم سربلند باشیم و بتوانیم پاختاکور را هم شکست دهیم و باعث شادی هواداران شویم. 

مدیرعامل باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: شک ندارم که انگیزه ها دو چندان هست که بتوانیم بازی به بازی جلو برویم و مجددا افتخار دیگری را برای کشورمان به دست بیاوریم. این دور از دسترس نیست و با دعای هواداران ان شالله بتوانیم به این مهم دست پیدا کنیم. 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: باشگاه استقلال در خون و رگ های ماست و با هر گلی که بچه ها می زدند ما در پوست خودمان نمی گنجید و ابراز احساسات می کردم. امیدوارم این شادی ها ادامه دار باشد. از همه مهمتر شادی قلب هواداران استقلال است.

سعادتمند در مورد انگیزه و روحیه بالای بازیکنان تیم برای دیدار با پاختاکور هم گفت: همه شرایطی که برای یک تیم حرفه ای نیاز است را فراهم کرده ایم. در هتلی هستیم که فقط اعضای تیم استقلال هستند و همه چیز برای بازیکنان فراهم است. باانگیزه ای که در بچه ها و کادر فنی می بینم امیدوارم موفقیت ها ادامه دار باشد. 

وی تاکید کرد: از هواداران عزیز استقلال می خواهم که با همان نفس گرم و انرژی مثبت و دعای خیرشان به بازیکنان انرژی بدهند و تیم را حمایت کنند. ما باشگاه بزرگی هستیم و شک ندارم با کمک هواداران خوبمان روزهای خوبی در انتظار ما خواهد بود. روزهایی که خیلی هم دور نیست و بزودی اتفاقات خوبی برای باشگاه استقلال صورت خواهد گرفت. 

احمد سعادتمند در پایان گفت: پس از اتمام لیگ قهرمانان آسیا حرف های زیادی دارم که به صورت مستند خدمت هواداران استقلال ارائه خواهم کرد.


10733363
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» یوونتوس در دیداری خارج از خانه با نتیجه ۲-۲ مقابل کالیاری متوقف شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه تراکتور از توافق با یک سرمربی خارجی مطرح که سابقه سرمربیگری در تیم ملی اروپایی را دارد، خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره مسائل مختلف این تیم و تنش بین سرخابی ها توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سیاه‌چاله‌ای با جرم ۳۳ برابر خورشید، بزرگ‌ترین سیاه‌چاله‌ی ستاره‌ای دیده‌شده تاکنون است و فاصله‌ی بسیار کمی با زمین دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرخپوشان پایتخت امروز در دیداری تدارکاتی با یک گل از سد پیکان گذشتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت در بخش بانوان با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع استقلال گفت: باید از تیم حمایت شود و به هم کمک کنیم؛ شش بازی سخت تا پایان لیگ باقی مانده است و باید از تیم استقلال حمایت کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست تیم فوتبال استقلال هر گونه اختلاف با سرمربی آبی‌پوشان را تکذیب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع - هافبک تیم استقلال مدعی است که داور باید خطای مدافعان شمس آذر روی او را پنالتی می‌گرفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع تیم فوتبال استقلال بابت پیروزی این تیم مقابل شمس آذر و بازگشت دوباره آبی‌پوشان به صدر جدول ابراز خوشحالی کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است