سیاسی 13:56 - 25 آبان 1397
چند تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در پیام‌هایی درگذشت "سید محمد تقی نوربخش" و " عبدالرحمان تاج الدین" معاون حقوقی و امور مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفتند.

پیام‌های تسلیت به مناسبت درگذشت مدیر عامل و معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی

به‌ گزارش ‌ایسنا، عصر روز گذشته (پنجشنبه‌)‌ در جریان سفر وزیر کار به استان گلستان طی سانحه رانندگی "سید محمد تقی نوربخش" و " عبدالرحمان تاج الدین" مدیر عامل و معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی جان خود را از دست دادند.

پروانه مافی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی  در واکنش به این سانحه نوشت: "انا الله و انا الیه راجعون". امان از اتفاق. همین چند وقت پیش در دفتر نوربخش نشسته بودم و ایشان از خاطرات خود با برادرم را می‌گفت‌ و این که باید راه آن مرحوم را برای رسیدگی به محرومان ادامه‌ داد. چه کسی گمان می‌برد که دو مدیر پر انرژی وزارت کار که با تمام توان برای احقاق حقوق شریف ترین مردمان کشورمان تلاش می‌کردند، این چنین در راه خدمت به مردم دعوت حق را لبیک گویند. تلاش های تاج الدین را کدام نماینده می‌تواند فراموش کند. تحولات تامین اجتماعی در زمان نوربخش را چه کسی می‌تواند نبیند. خوشا به حال آنانی که برای خود خدمت به مردم ایران را باقیات و صالحات گذاشتند. حالا ما مانده ایم و چشمان اشک بار و یاد مرحوم نوربخش و تاج الدین و راهی که هم چنان ادامه‌ دارد. این جانب مراتب همدردی خود را به خانواده‌های معزز نوربخش و تاج الدین اعلام می دارم و از خداوند متعال برای روح این دو بزرگوار علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.

علی ابراهیمی، نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی نیز در پیامی نوشت:  "انا الله و انا الیه راجعون". سید محمد تقی نوربخش، رییس سازمان تامین اجتماعی و عبدالرحمان تاج الدین، معاون حقوقی و امور مجلس شورای اسلامی این سازمان در جریان سفر وزیر کار به استان گلستان دچار سانحه رانندگی شده و به رحمت ایزدی پیوستند. هر دو انسان های شریف و خدمتگزار بودند. روحشان شاد و یادشان گرامی باشد.

در پیام محمود صادقی، نماینده  تهران در مجلس شورای اسلامی نیز آمده است: همه از خدا هستیم و به سوی او باز خواهیم گشت. ضایعه تاسف بار دو خدمتگزار پر تلاش مرحوم "دکتر سید محمد تقی نوربخش" رییس سازمان تامین اجتماعی و مرحوم "تاج الدین" معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی را به عموم هموطنان به ویژه‌ جامعه کارگری و خانواده‌ و بستگان داغدارشان تسلیت می گویم و از خداوند بزرگ برای آن دو عزیز سفر کرده مغفرت و برای بازماندگان نیز صبر و اجر مسئلت دارم.

همچنین محمد مخبر ریس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در پیامی عنوان کرد :جان باختن اندوهبار خدمتگزاران صدیق به نظام اسلامی ، ‌ مرحوم آقایان دکتر سیدتقی نوربخش مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی و عبدالرحمان تاج الدین معاون حقوقی و پارلمانی این سازمان در حین مأموریت  و خدمت رسانی بیشتر به مردم شریف و فهیم استان گلستان موجب تأسف و تألم خاطر گردید.

بی شک نام و خاطره ی مردانی که بی ادعا و بی دریغ ، به این میهن علوی و ملت شریف آن خدمت نموده اند در قلب و حافظه ی مردمان فهیم این دیار ، ماندگار خواهد بود.

اینجانب ضمن عرض تسلیت این ضایعه ی مولمه به ، مردم شریف ایران، ، مجموعه خدوم سازمان تامین اجتماعی ،وزیر محترم و خانواده های معزز درگذشتگان، برای این دو عزیز، رحمت واسعه و برای بازماندگان محترم صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسألت مینمایم .

انتهای پیام


9974748
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سفیر جمهوری اسلامی ایران در فرانسه توضیحاتی را درباره حادثه امنیتی امروز در محل کنسولگری کشورمان در پاریس ارائه داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» بروجردی گفت: ‌نکته مهم این است که الگو انتخاب شده در عملیات وعده صادق الگوی ابر قدرتی بود. ما اعلام کردیم که در بالاترین سطح می‌زنیم و همین کار را هم کردیم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس دستگاه سیاست خارجی کشورمان در دیدار با همتای الجزایری خود بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای ارتقای روابط دو کشور در تمام سطوح سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و همچنین اجرایی شدن توافقات فی‌ما‌بین تاکید داشت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران در دیدار با همتای برزیلی خود گفت: اقدام نظامی جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در چهارچوب دفاع مشروع و وفق حقوق بین‌الملل صورت گرفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران در دیدار با همتای برزیلی خود گفت: اقدام نظامی جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در چهارچوب دفاع مشروع و وفق حقوق بین‌الملل صورت گرفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نشست امیرعبداللهیان با سفرای کشور‌های عضو سازمان همکاری‌های اسلامی در محل سازمان ملل متحد برگزار شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیرعبداللهیان در واکنش به ساقط شدن چند ریز پرنده توسط پدافند کشورمان در اصفهان، گفت: حامیان رسانه‌ای رژیم صهیونیستی در تلاشی مذبوحانه سعی داشتند از شکست مجددشان، پیروزی بسازند؛ در حالی که ریزپرنده‌های ساقط شده هیچ خسارت مالی و جانی در بر ن...
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» ایمن الصفدی گفت: اردن مصمم است که در تحولات غزه، آسمان این کشور مورد سوءاستفاده اسرائیل قرار نگیرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» ایمن الصفدی گفت: اردن مصمم است که در تحولات غزه، آسمان این کشور مورد سوءاستفاده اسرائیل قرار نگیرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سفیر ایران در اتریش با اشاره به تحریم‌های اخیر علیه کشورمان گفت که اعتیاد به تحریم و تحقیر قوانین بین‌المللی، معرفی کننده آن را مستعد ابتلا به زوال عقل می‌کند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است