استانی 20:00 - 07 خرداد 1394
بخشدار مرکزی شهرستان خاش؛
بخشدار مرکزی خاش گفت: تشکیل و راه‌اندازی شرکت‌های تعاونی دهیاران علاوه بر درآمدزایی و خودکفایی، از راه‌های توسعه مناطق روستایی به شمار می‌آید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان.، مجتبی شجاعی در جلسه تعیین اعضای جدید شرکت تعاونی دهیاران در بخش مرکزی شهرستان خاش هدف از تشکیل شرکت تعاونی‌های دهیاران را درآمدزایی، خودکفایی و کاهش هزینه‌های اجرایی و افزایش کیفیت فنی پروژه‌ها و به طور کلی مشارکت دهیاری‌ها در بخش‌های عمرانی و خدماتی عنوان کرد.

وی با برشمردن وظایف و اختیارات اعضای شرکت تعاونی دهیاران، افزود: شرکت‌های تعاونی راهی است برای اشتغال‌زایی و کسب درآمد و کسانی که در این شرکت‌ها به عنوان عوامل مشغول به فعالیت هستند باید در نگهداری اموال شرکت کوشا باشند زیرا این اموال بیت‌المال است و راهی برای توسعه روستاها به شمار می‌آید.

بخشدار مرکزی خاش با تقدیر از تلاش‌های اعضای سابق شرکت تعاونی دهیاران خاش گفت: انتظار داریم اعضای جدید این شرکت با ملاک قرار دادن قانون و با خلاقیت و ابتکار از ظرفیت تعاونی به خوبی استفاده کنند.

در پایان این جلسه، اعضای جدید شرکت تعاونی دهیاران خاش با رای‌گیری مشخص که در نهایت از بین داوطلبین شرکت کننده برای تصدی اعضای شرکت، نادر ابراهیمی، عبدالحق کرد، عبدالصمد ریگی، حافظ عبدالباسط ریگی و محمد صدیق شهنوازی به عنوان اعضای منتخب اصلی انتخاب شدند.

انتهای پیام//گ


6462282
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است