استانی 12:32 - 18 بهمن 1394
کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: سیستم ناپایداری که از امروز بر روی استان مستقر شده است موجب بارندگی در مناطق جنوبی و غربی و همچنین ابرناکی در بقیه مناطق استان خواهد شد.

کاهش محسوس دمای هوای اصفهان

حسن خدابخش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، اظهار کرد: از صبح امروز سیستم ناپایداری وارد استان شده است و بر این اساس احتمال بارش برای مناطق جنوبی و غربی استان وجود دارد.

وی افزود: سیستم ناپایدار تا پایان وقت امروز تمام نقاط استان را در بر می‌گیرد و در روز سه شنبه مناطقی که دارای بارندگی بوده‌اند را با مه غلیظ صبحگاهی همراه می‌کند.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان ادامه داد: این سیستم علاوه بر ابرناکی موجب کاهش محسوس دمای هوا می‌شود و گرمای چند روز اخیر اصفهان را جبران می‌کند.

خدابخش در خصوص احتمال و میزان بارش این سیستم در استان گفت: احتمال بارش برای این سیستم فقط به مناطق غربی و جنوبی محدود می‌شود و به علت نبود رطوبت در هوا این سیستم در مناطق مرکزی بارشی نخواهد داشت و فقط به شکل ابرناکی خود را نشان می‌دهد.

وی تصریح کرد: از اواسط روز سه شنبه دوباره با افزایش غلظت آلاینده‌ها مواجه خواهیم شد که اوج این آلودگی در روز چهارشنبه مشخص می‌شود، اما خوشبختانه پنجشنبه سیستم دیگری وارد استان می‌شود که کاهش میزان آلاینده‌ها را به همراه دارد.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان خاطرنشان کرد: دمای هوای اصفهان در 24 ساعت آینده بین یک درجه سانتی گراد تا 15 درجه سانتی گراد متغییر خواهد بود، همچنین در این زمان چوپانان با 21 درجه بالای صفر گرمترین و چادگان با پنج درجه زیر صفر سردترین شهرستان استان خواهند بود.

انتهای پیام


7660971
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است