استانی 16:59 - 03 آذر 1393
مدیرعامل شرکت مخابرات گیلان خبر داد
مدیرعامل شرکت مخابرات گیلان از کسب رتبه 12 در ارزیابی‌های فنی و مالی شرکت مخابرات ایران توسط این شرکت در کشور خبر داد.

کسب رتبه 12 مخابرات گیلان در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، رضا خضردوست بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده بسیج پایگاه مقاومت شرکت مخابرات گیلان اظهار کرد: روزانه ارائه یک تکنولوژی جدید در حوزه فنآوری و اطلاعات یک تکلیف است.

وی از ارزیابی فنی و مالی شرکت مخابرات گیلان خبر داد و افزود: شرکت مخابرات گیلان از رتبه 24 به 12 کشوری ارتقا پیدا کرده است.

خضردوست با اشاره به ارتقای 12 رتبه‌ای شرکت مخابرات گیلان در کشور، تصریح کرد: ارتقای شرکت مخابرات استان با تلاش کارکنان این شرکت تحقق پیدا کرده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات گیلان بر ارتقای این حرکت تاکید کرد و گفت: در عرصه فنآوری اطلاعات 10 سال از دنیا عقب هستیم و با تلاش بیشتر مدیران در دولت تدبیر و امید می‌توان این عقب‌ماندگی را جبران کرد.

به گزارش فارس، در جلسه مذکور از تلاش مظفر قوسی فرمانده بسیج پایگاه مقاومت شرکت مخابرات گیلان قدردانی به عمل آمد و حمید توفیقی سرپرست این پایگاه شد.


5261205
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است